Espyy Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Heisann! Noen som vet om noen butikker her i Norge (eller Sverige) som har en tilsvarende dress til salgs? Helst rundt 5-7k. https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/bc/44/bb/bc44bba11d17bc43fa3a909d08e89b10.jpg Det er bare bilde av litt av jakken, men det burde være nok :-) Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Om det er butikker som selger helt normale dressjakker, i et helt normalt stoff, i en relativt vanlig farge? Ta med bilde til en butikk som selger dresser, så skal de nok kunne finne noe tilsvarende. Avhengig av hvor du befinner deg i landet, så kan du ta flere bilder med til en skredder og få laget en som er prikk lik. Lykke til! 1 Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 30. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2016 Jeg spør aldri her uten å sjekke selv først, men synes det var overraskende vanskelig å finne et tilfredsstillende utvalg på nett i alle fall. Jeg får følge din anbefaling og se om jeg finner noen butikker å spørre. Burde vel ikke være en umulig oppgave når man bor i Oslo :-) Takk! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Kan hende jeg er utdatert og butikken er overpriset, men i "gamle dager" var det Ferner Jacobsen i Oslo som var dressbutikken over alle dressbutikker. 1 Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2016 Skal faktisk innom der på tirsdag, så da får jeg se hvordan de ligger an! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå