okjo Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Romedalen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Meget godt komponert landskapsbilde i månelyset med litt antydning til nordlys. Flott speiling. Litt rusk av greiner på høyresiden som det muligens er vanskelig å klone bort. Bra du er her du som erfaring fra nordlysfotografering. Du kan jo gi bedre råd enn meg til nybegynnerne. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Flotte linjer og speiling. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 30. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2016 Meget godt komponert landskapsbilde i månelyset med litt antydning til nordlys. Flott speiling. Litt rusk av greiner på høyresiden som det muligens er vanskelig å klone bort. Bra du er her du som erfaring fra nordlysfotografering. Du kan jo gi bedre råd enn meg til nybegynnerne. Mvh Gunnar Takk for kommentaren, hadde håpet på heftigere nordlys enn dette. Varslene for natta var gode, men de slo ikke til denne gangen. Et godt råd til alle er å se på exif data på både gode og mindre vellykkede bilder, en grei måte å lære på Har ikke lagt ut bilder her på en stund,legger de "beste" bildene mine på portfolio foto.no, men det hender en sjelden gang i blant at noen kontakter meg etter å ha googlet bilder og som sier de har funnet de her på tek. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
okjo Skrevet 30. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2016 Flotte linjer og speiling. Tusen takk Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Veldig bra bilde med en fantastisk himmel . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg