LarZen Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Jeg tror rett og slett mange ikke evner å se eller oppleve forskjeller. Trenger jo ikke gå lenger enn til dette forumet her for å få inntrykk av dette. For meg er det helt uforståelig at det går an,men sånn er det vel bare. Ja jeg har lenge ment at det er bare tull. Men det er for mange som sier det til at alle skulle vært ute etter å trolle. Jeg måtte vise mange forskjellige spill i 30 og 60 fps for å vise og få min far min til å forstå dette. Det tok lengre tid en jeg hadde trodd... Ser jo også at venner og bekjente som spiller primært på PC har null fokus på 60 fps. Når jeg begynner å bable om dette stiller dem seg likegyldige... Om det er pga dem oppnår det og tenker ikke over det er mye mulig. Selv ser jeg det umiddelbart. Men er noen ganger jeg blir i tvil. Og da er et smart motion-blur filter i sving. Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 En helt latterlig feil de ikke har fikset i SE er at om en kommer over 75+ fps i spillet, så går fysikken helt bananas og det flyr objekter overalt. Dette var også et problem i originalen. Jeg måtte også inn i .ini-fil for å endre på en innstilling (V-sync) for å kunne spille med Gsync-skjerm, ellers sank FPSen til rundt 10 om jeg ikke kikket rett i bakken. Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 En helt latterlig feil de ikke har fikset i SE er at om en kommer over 75+ fps i spillet, så går fysikken helt bananas og det flyr objekter overalt. Dette var også et problem i originalen. Jeg måtte også inn i .ini-fil for å endre på en innstilling (V-sync) for å kunne spille med Gsync-skjerm, ellers sank FPSen til rundt 10 om jeg ikke kikket rett i bakken. Det kan ikke fikses uten å bytte ut hele motoren. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 En helt latterlig feil de ikke har fikset i SE er at om en kommer over 75+ fps i spillet, så går fysikken helt bananas og det flyr objekter overalt. Dette var også et problem i originalen. Jeg måtte også inn i .ini-fil for å endre på en innstilling (V-sync) for å kunne spille med Gsync-skjerm, ellers sank FPSen til rundt 10 om jeg ikke kikket rett i bakken. Det kan ikke fikses uten å bytte ut hele motoren. Å knytte fysikk i spill til FPS har vist seg å være en dårlig ide for mange tiår siden, jeg fatter ikke at noen fortsatt gjør det. AtW Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Ja, Bethesda er rimelig pinlige på dette området. Får håpe de tar tak i dette ved utviklingen av TES VI (som helt sikkert er under planlegging/utvikling). Mulig tiden er moden for en annen motor enn Gamebryo. Men klart, det er lov å være litt skeptisk med tanke på historikken... De burde selvfølgelig gjøre noe med dette. Men hvem vet, når de vet at spilla selger som hakka møkk uansett. Det er ikke akkurat en pådriver for hardt arbeid og innovasjon. Lenke til kommentar
mikke83 Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Bare jeg som ikke ser den store forskjellen? Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 En helt latterlig feil de ikke har fikset i SE er at om en kommer over 75+ fps i spillet, så går fysikken helt bananas og det flyr objekter overalt. Dette var også et problem i originalen. Jeg måtte også inn i .ini-fil for å endre på en innstilling (V-sync) for å kunne spille med Gsync-skjerm, ellers sank FPSen til rundt 10 om jeg ikke kikket rett i bakken. Det kan ikke fikses uten å bytte ut hele motoren. Det kan nok stemme da jeg ikke kan noe om det, men en veldig enkel måte å "fikse" dette på er å legge inn en mulighet i innstillingene for å låse FPS til en satt verdi, da f.eks. 60. Det er gammeldags å låse spill til en satt FPS, men legg i det minste inn muligheten så vi kan slippe disse problemene. Når de først skal gi ut en "oppusset" versjon av et uhyre populært spill fullt av kjente feil, hvorfor ikke fikse de? 2 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Har nå spilt Special Edition i omlag 30 timer på PS4, og er på level 49. Kan bekrefte en ting: Spillet er regelrett fantastisk, og det er virkelig en oppgradering som både er verdt pengene og kommer til å gi deg vanvittig mye spilletid. Vet ikke hvordan status er på Xbox One, men har ingen problemer på PS4. Har bokstavelig talt hatt to tilfeller der frameraten ble kranglete i 2-3 sekunder, men ikke noe annet. Ingen bugs, ingen krasj, ikke noe som helst. Kjenner meg overhodet ikke igjen i beskrivelsen artikkelforfatteren gir her, så regner med det må være visse forskjeller på PS4 og Xbox One utgavene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå