David_1214 Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Sitter å lurer mye på om jeg skal investere i en RED Raven til firmaet mitt. Skal brukes en del selv, men hvordan er det med utleie? Noen som har erfaring med det? Er det stor etterspørsel? Hadde vært kjekt å fått dratt inn noen ekstra kroner på det da jeg ikke bruker det selv Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Det burde vel være marked for det så lenge du eksponerer tilbudet riktig. Problemet er vel helst å nå de riktige folkene. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 29. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2016 Ja, det jeg tenker også. Er nesten avhengig av å få leid den ut 1-2 dager per mnd skal det gå opp her. Så spørs det da om jeg har nok is i magen til å ta sjansen... Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Det tar lengre tid å finne kunder enn man som regel tror. Du burde nok ha en rimelig stor kontaktflate med interessenter for at det skal koke ned til et par konkrete prosjekter pr mnd, ellers må du være rå på høvelig spisset markedsføring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå