Tommelom Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Har omsider tenkt å gå til innkjøp av vannkjøling. Det meste av det jeg har lyst på (og det som kommer best ut på tester, slik som Danger Den) er det bare Netconnection som har. Kjenner lite til denne butikken. Noen som har erfaringer om hvor pålitelig de er? Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 synes de virker bra jg.. har bare kjøpt noe der en gang, men tok vel ca en uke når jg bestilite no dr.. Lenke til kommentar
felge Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 ahh noen andre som har sett at det kommer mach 2 saker på netconnection ? Netconnection ANS Mach II fra nVentiv Kommer snart. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Selv har jeg god erfaring med de... God service og sender raskt. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 fikk pakken raskt fra de men pakken var revnet på ene siden og de hadde gitt meg en vare som ikke stemte i det hele med produktbilde og beskrivelsen på siden deres. Pluss at de har et dårlig system for avbestilling osv på siden deres. MEN ellers er de bra!(får en jævli god godis med på kjøpet ) Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Netconnection.no var raske på levering, og raske til å svare på noen spørsmål som jeg stilte dem da jeg bestilte fra dem. Eneste negative er at sidene deres er litt uprofesjonelle. Noen ganger var den litt treig, og noen buttons virka ikke heller. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Har selv benyttet dem flere ganger, rask levering, bra service, topp behandling ved retur/reklamasjon. Fikk en pelt som ikke funket , sendte dem en mail og de sendte ny uten å vente til den gamle var kommet i retur. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Takker for svar. Ser ut som om de får meg som kunde snart Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 historien om svindlerne fra netconnection merk at etter at de ble avslørt for å utgi seg for å være kunder på forumet og sa at det ikke skulle gjentata seg, men litt senere så ble det jo avslørt at de var frekke nok til å fortsette. Var en person på forumet her som sa noe bra for en stund sida. Dersom en drosjesåfør er veldig flink i jobben sin, er det da ok at han stjal taxien i begynnelsen? Jeg mener selvsagt nei og derfor handler jeg selvsagt ikke hos Netconnection. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 greit nok at den delen med forumet her på hw.no var kjip, men så lenge de tilbyr ypperlig kundeservice, lave priser , rent generelt en veldig god nettbutikk, så kommer jeg til å fortsette å handle der når jeg skal ha kabinett\vannkjøling\luftkjøling osv osv Lenke til kommentar
v0id Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Er det ikke mulig å legge den saken med markedsføringen de brukte på forumet bak seg? Har aldri hørt at noen har klaget på noe annet enn det, og det er stort sett bestandig det folk for høre når de spør om erfaringer med netconnection.no. Greit nok - de tabbet seg ut, men har aldri hørt noe negativt om selve netbutikke deres.. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 greit nok at den delen med forumet her på hw.no var kjip, men så lenge de tilbyr ypperlig kundeservice, lave priser , rent generelt en veldig god nettbutikk, så kommer jeg til å fortsette å handle der når jeg skal ha kabinett\vannkjøling\luftkjøling osv osv Det er da heller ingen som nekter deg å handle der, men jeg må da også få lov å sii at jeg synes moralen til Netconnection er forkastelig og vise til en link som fint forklarer hvorfor? Som jeg sa, for meg har det ikke noe å si om du er en god taxisjåfør dersom taxien du kjører er stjelt. v0id: At vi har forskjellig syn når det gjelder hva slags moral næringsdrivende må ha for å holde på med sin virksomhet er soleklart. På samme måte som du skal få lov til å oppfordre folk til å kjøpe fra Netconnection så må selvsagt jeg få lov til å anbefale folk å styre unna den butikken. Svaret på spørsmålet ditt er NEI. Jeg kommer også i fremtiden til å legge fram mitt syn når butikken er oppe til diskusjon. Det kommer stadig vekk nye folk til forumet og også disse bør etter mitt skjønn bli gjort oppmerksom på saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå