merterje Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Jeg har hatt et datakræsj forleden, men har nå klart å få det meste til å fungere igjen. Tideliger brukte jeg nettleseren Firefox, men har gått over til Opera nå. Men etter kræsjet får jeg ikke åpnet Opera. Firefox får jeg åpnet. Jeg har forsøkt feilsøking på programmer, det viser at noe med Opera ikke funker, men jeg vet ikke hva som kan gjøres. Kanskje jeg skal laste ned Opera på nytt ? Forslag ?? Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Last ned Opera på nytt. Anbefaler Google Chrome helst eller noe som heter "SeaMonkey." Om re-installering av Opera ikke fungerer prøv og run programmet som admin. Du gjør dette ved og høyreklikke på Opera shortcutten og "run as administrator/kjør som administrator." Om det igjen ikke funker ville jeg bare ha byttet browser, Opera stiller svakt i forhold til f.eks Chrome/Firefox. Lykke til Lenke til kommentar
merterje Skrevet 29. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2016 Last ned Opera på nytt. Anbefaler Google Chrome helst eller noe som heter "SeaMonkey." Om re-installering av Opera ikke fungerer prøv og run programmet som admin. Du gjør dette ved og høyreklikke på Opera shortcutten og "run as administrator/kjør som administrator." Om det igjen ikke funker ville jeg bare ha byttet browser, Opera stiller svakt i forhold til f.eks Chrome/Firefox. Lykke til Jeg har forsøkt å kjøre Opera som administrator, men det funket ikke. Jeg lurer på hva du mener med : .....bare ha byttet browser ?? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Jeg lurer på hva du mener med : .....bare ha byttet browser ??Browser = nettleser Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Browser betyr nettleser, ja. Om du trenger mer hjelp angående dette kan du sende meg en PM eller fortsette tråden her. Jeg har hatt et datakræsj forleden, men har nå klart å få det meste til å fungere igjen. Tideliger brukte jeg nettleseren Firefox, men har gått over til Opera nå. Men etter kræsjet får jeg ikke åpnet Opera. Firefox får jeg åpnet. Jeg har forsøkt feilsøking på programmer, det viser at noe med Opera ikke funker, men jeg vet ikke hva som kan gjøres. Kanskje jeg skal laste ned Opera på nytt ? Forslag ?? Lenke til kommentar
merterje Skrevet 5. november 2016 Forfatter Del Skrevet 5. november 2016 Jeg tilbakestilte PCn ganske langt tilbake i tiden, det var mange tilbakestillings-muligheter, samt installerte Opera på nytt. Nå skal maskina fungere topp igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå