Keiseren av Grønland Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Ja jeg har nettopp hørt om Surface Book nå. Og fy faen så genial den ser ut. Snakket nettopp med Microsoft store i Manhattan som selger en for 14.000 kroner. Men hvorfor er ikke denne tilgjengelig i Norge? Det er et helt år siden lanseringen, og fortsatt ikke mulig å kjøpe? Hva for en rar, rar, rar strategi er dette? Egentlig er jeg Apple fan, og må oppgradere laptop snart. Men de nye prisene deres er frastøtende høye for Macbook pro. Og sånn sett ser det ut som man får mye mer for penga med Surface Book. Både full touch skjer, nettbrett, laptop, batteritid og alt. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Skjønner heller ikke hvorfor de ikke har lansert denne i Norge enda. Eneste jeg kan se for meg at de skal luke ut bugs i første generasjon i kun enkelte markeder før neste generasjon kommer. Men i og med at det nettopp kom en ny variant burde de jo være forbi det stadiet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå