Norsk Christoffer Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 (endret) Hei! Det har hendt et stort problem med PCn. Når jeg starter den, blir det mye lag og frysing i oppstarten, og etter jeg logger inn, får jeg melding om "Maskinvarene dine er endret. Start datamaskinen om igjen for å aktivere endringene." så fryser PCn opptil flere ganger, og ender med en konstant fullstending frysetilstand. Får ikke gjort noe utenom avslutte maskinen manuelt. Det samme skjer hver gang jeg skrur på maskinen. :-( Noen som har løsning på problemet? PC-Type: Bærbar HP Operativsystem: Windows 10 Grafikkort: AMD Radeon Graphics Prosessor: AMD RAM: 8 GB HASTIGHET: 2 GHz Har mulighet for å starte PCn i "Sikker modus", hvis det hjelper. Endret 28. oktober 2016 av chrisTenkeren Lenke til kommentar
babalutfi Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Det kan være en maskinvarefeil men det kan også være en programvarefeil. Jeg anbefaler deg å feilsøke operativsystemet/drivere først. Prøv å starte opp pc-en i sikker modus og høyre klikk på start knappen, velg Enhetsbehandling. Se etter feil der. Du kan også prøv å tilbakestille pc-en til en dag alt fungerte som det skal. Du kan også reinstallere Windows. Informasjon om hvordan du gjør alt det finner du på google eller microsoft sin sider. https://support.microsoft.com/en-us/help/12415/windows-10-recovery-options Lenke til kommentar
Norsk Christoffer Skrevet 29. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2016 Takk for svar. Jeg vurderer å "recover" maskinen, har nemlig sikkerhetskopi av filene, hvis ikke det er andre løsninger. Hvordan søker man etter feil på Enhetsbehandling? Lenke til kommentar
babalutfi Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Takk for svar. Jeg vurderer å "recover" maskinen, har nemlig sikkerhetskopi av filene, hvis ikke det er andre løsninger. Hvordan søker man etter feil på Enhetsbehandling? På denne siden: http://www.computerhope.com/issues/ch001212.htm , finner du mer info om det du lurer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå