Adiex Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Hadde Samme problemet. Har du prøvd å slå av Fast boot i windows? Fikset problemet på min PC. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 3. november 2016 Forfatter Del Skrevet 3. november 2016 (endret) Hadde Samme problemet. Har du prøvd å slå av Fast boot i windows? Fikset problemet på min PC. Har egentlig alltid hatt det på, og PC-en virket før. Men verdt et forsøk. Edit: Den sto på Fast Boot disabled, men har hatt den på enabled før. Endret 3. november 2016 av chevyz28 Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Det var fra Corsair direkte, men det var fordi nettbutikken hadde solgt den til meg for halv pris som demovare og som regel pleier dem aaaaldri å prise så lavt som demovare og regnet med kluss hvis jeg tok det med nettbutikken... Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 26. november 2016 Forfatter Del Skrevet 26. november 2016 Fikk lånt ny PSU og nå starter den hver gang. Da er Corsair-en sendt til RMA. Takk for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå