Alle Trønderske Parti Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Er det noen som har infomasjon om den Jeg vet det er en våpenvile som ikke fungerer og nylig en mann fra norge ble oppdaget at han hadde kjempet i Ukraina Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 (endret) Er det noen som har infomasjon om den Jeg vet det er en våpenvile som ikke fungerer og nylig en mann fra norge ble oppdaget at han hadde kjempet i Ukraina Dei krigar framleis, men fronten står ganske stille. OSSE har daglege oppdateringar her: http://www.osce.org/ukraine-smm/reports Fyren med opphald i Noreg som hadde kriga på russisk side i Ukraina, er rusissk nynazist. Han vert nok sendt heim til mor Russland ganske snart. Nynazistiske grupper over heile Europa støttar Russland i denne krigen, men so får dei jo òg ein del økonomisk støtte frå Russland. Russarane seier dei får hjelp frå heile Europa, men eg trur ikkje det er so veldig mange ikkje-russarar som let seg lure til Aust-Ukraina for å drepe og døy. Endret 28. oktober 2016 av Sturle S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå