Slatravi Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Lånte ut bilen i går til øvelseskjøring. I dag har den "hoppet" mye (ved kjøring i første og andre gir) Den "hoppet" nesten opp en hel bakke på 100 meter. Etter dette var den vanlig igjen, helt til jeg var på parkeringsplassen. Kan den ha blitt ødelagt av øving på start og bakkestart fra i går? Jeg kan absolutt ingenting om bil så jeg aner ikke. Clutchen er byttet i fjor og har blitt brukt som pendler bil. Bilen er fra 1998 og har kjørt ca. 160 000 km. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Klart øvelseskjøring gir ekstra slitasje på bilen, men det har sikkert bare framprovosert en feil du ville fått snart uansett. Lenke til kommentar
Slatravi Skrevet 28. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2016 Klart øvelseskjøring gir ekstra slitasje på bilen, men det har sikkert bare framprovosert en feil du ville fått snart uansett. Hvilken feil kan dette være? det er samme bevegelse som "kengerubensin" altså kveling/kubbing av motoren. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Helt umulig å svare utifra det du sier. Noen må nok ta en titt på bilen din. Ikke aner man hvilken bil du har heller. Om du har en diesel kan det være litt rusk i dysene. En flaske dyserens på tanken vil hjelpe mot det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå