Gå til innhold

Pelskåper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cyanide: I amerikanske fengsel sitter mennekser på 1 *2 kvadratmeter. Synes en kvadratmeter må holde lenge!

Ikke for å være frekk her JoachimR, men hva mener du med 1*2 kvadratmeter? Altså at de sitter på celler som er 1*2 meter eller at de sitter på 2 kvadratmeter eller sitter de fatisk på 2 kubikkmeter?

 

Bare jeg som ikke skjønnte den måten å skrive det på?

 

[/være flisespikkete-mode]

 

:thumbdown:

*edit* Jeg syntes du nevnte i en tråd før du ble utestengt at du hadde et stykke over 120 i IQ (om ikke mere) selv om det ikke hadde noe med saken å gjøre, så jeg tenkte jeg skulle nevne dette selv om det ikke hadde noe med saken å gjøre, skal ikke en person med SÅ høy IQ kunne vite forskjellen? jeg mener, det må han kunne gjøre ellers så må man vel kunne trekke utsagnet om IQ hos personen i tvil! :thumbs:

Endret av |Johnsen|
Lenke til kommentar
Gjest mafister

Når du ser på dyreplageri som en dråpe i havet, sier det litt om hvordan man er mot sine medmennesker også. Dyr kjenner smerte, akkurat som oss. Må tenke på at den stakkars minken som blir gasset i hjel kunne fått en mye bedre behandling. Jeg er imot drap av dyr pga klesplagg, men nå som vi snakker om det, burde de få en bedre behandling. Gassing burde ikke være et alternativ engang.

Lenke til kommentar
Når du ser på dyreplageri som en dråpe i havet, sier det litt om hvordan man er mot sine medmennesker også. Dyr kjenner smerte, akkurat som oss. Må tenke på at den stakkars minken som blir gasset i hjel kunne fått en mye bedre behandling.

Spiser du vanligvis kylling?

Hva med gris?

Ku?

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Spiser ikke gris og ku, men spiser kylling. Vet ikke hvorfor jeg synes gris er verre enn kylling, men kanskje fordi jeg har sett hvordan pølser blir laget. :no:

Endret av Candyfloss
Lenke til kommentar
Idiotisk. Kan forstå at man brukte pels i den tida det ikke fantes skikkelige stoffer som beskyttet mot kulden, men nå er de bare "showoff" slik jeg ser det.

Tull og atter tull. Pels er til dags dato det beste når man skal ut i sprengkulde.

End of discussion.

Og hvor ofte tror du bestemora til jokke skal ut i sprengkulde? Forsåvidt så er vel ull omtrent like bra?

Lenke til kommentar
Man tager ett stykk vasket kutarm, og setter den på en annretning som holder tarmen åpen. Man stapper så tarmen full av kvernet kukjøtt, knytter igjen i enden og vips, man har en fin fin pølse :)

Skal det ikke være kuinnvoller+salt og vann? Ikke kjøtt...

innvollene er pølseskinnet, altså tarmen. og det kverna kjøttet er tilsatt vann og salt vil jeg tro ;) Men nå er ikke jeg bonde da, så for alt jeg vet så kan du ha rett.

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Ull er langt i fra like bra som yttertøy. Vennligst få hår i stumpen før du uttaler deg.

Hallo, vær så snill. Å begynne å si "jeg er eldre enn deg, jeg vet best" fører deg bare ut på viddene. :no:

Lenke til kommentar
Ull er langt i fra like bra som yttertøy. Vennligst få hår i stumpen før du uttaler deg.

Hallo, vær så snill. Å begynne å si "jeg er eldre enn deg, jeg vet best" fører deg bare ut på viddene. :no:

Det var en henvisning til å få mer erfaring. Hva du tolker det som gir jeg beng i om du enten er 15 eller 45. Erfaring kommer ikke med årene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...