Gå til innhold

Akkurat kjøpt 6600

erik54

Anbefalte innlegg

hey. veit ikke om dette er et dumt spørsmål men..

har akkurat kjøpt 6600, også fant jeg ut at d er et 64mb mmc kort i et digitalt kamera hjemme. det er av merke Apacer. trur dere det går ann å bruke det. vil ikke fucke opp mobilen enda liksom. har ikke peiling på detta jeg.. går d ann å bruke d?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Er noen som kan fortelle meg hvilken program som ligger på minnekortet som egentlig er bortkastet å ha f.eks :english-english lit..,english-french lit..,english-spanish lit..german-english lit..italian-english lit..

Disse programmene virker som om at de opptar en del minne.

På forhånd takk!! :)

Lenke til kommentar

må nevne 1 ting, de preinstalerte programmene som ligger i den mappa, er bare 3 gangs prøve versjoner som du trenger å betale for hvis du finner de nødvendige og nyttige.... (gjelder ikke kodak, hp, Opera og real1)

det er opp til deg om du vil ha de programmene. Navigasjonsprogrammet er fks. svært nyttig på reise; samme med ordbok programmet... så det er egentlig opp til deg, test gjerne programmene 1 gang! ;)

Lenke til kommentar

/me betalte lisens for WorldMate progget... syns det var nais ;) oppdaterte valutakurser/værmeldinger... midt i blinken!!

edit: btw det beste progget som medfølger tlf (freeware) er det omregningsprogget.... det hjelper til i de fleste situasjoner ;) ;)

Endret av Straydog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...