xinjian Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 (endret) Har cash problemer for tida. Hvordan maximerer man handlingen og samtidig som man fortsetter å leve sundt? Råvarer og matlaging, pris-/rabattjakt eller annet? I det siste har jeg blitt på en måte blitt avhengig av ferdigmat, fjordland, shell-/ferdigmat osv... Jeg gidder liksom ikke lage mat lenger med mindre er litt enkelt på en måte, f.eks spaghetti bolognese, ferdigpizza, boksmat eller kylling i stekeovn... Er dette ett stort problem hvis man prøver å spare og samtidig få en bedre og sunnere livsstil? Endret 28. oktober 2016 av xinjian Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 (endret) Butikkene kaster enorme mengder mat som fortsatt er 100% bra, alt fra grønnsaker til snop til kjøtt. Det er en grunn til at "dumpster diving" har blitt populært. Gå bak butikkene på kvelden og sjekk gjennom "søppla" så vil du være mett hele tiden uten å bruke en krone. Endret 28. oktober 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
xinjian Skrevet 28. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2016 (endret) Butikkene kaster enorme mengder mat som fortsatt er 100% bra, alt fra grønnsaker til snop til kjøtt. Det er en grunn til at "dumpster diving" har blitt populært. Gå bak butikkene på kvelden og sjekk gjennom "søppla" så vil du være mett hele tiden uten å bruke en krone. Gjorde det en stund helt til de begynnte å låse containerene. Bor i en bygd med ca 7000 inbyggere og to dagligvare butikker (Coop Prix, der jeg dumpsterdiva, og Rema der det sjelden var noe bra) + Shell stasjon og 2 restauranter og en kantine på helsesenteret, alle der jeg aldri har klart å finne ut hva de gjør med varene de kaster.. Endret 28. oktober 2016 av xinjian Lenke til kommentar
xinjian Skrevet 11. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2017 (endret) Deprimerende oppmøte her...........God jul og godt nyttår forresten. Endret 11. januar 2017 av xinjian Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) http://fitnessbloggen.no/tips-okonomi-student-billig-student/Denne artikkelen har mange gode tips Mine erfaringer sier at om man lager maten selv og bruker en billig protein-kilde, så kan man få mye billig mat Endret 4. februar 2017 av Brattus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå