AnonymDiskusjon Skrevet 29. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2016 Hvordan gikk du frem? Mitt generelle tips når det gjelder forhold med jenter er å vente til hun tar det opp. Jeg ser ingen gode grunner til at en mann skal begynne å diskutere forhold eller det å være kjærester med en jente man enda ikke har et lidenskapelig forhold til. Med andre ord: Tilbring tid sammen med henne og la hun merke at du er en som det er verdt å være sammen med. En som gjør livet hennes bedre. Om så er tilfellet, vil hun ønske å ha deg i livet sitt. Lar du hun få jakte litt på deg og ikke serverer deg selv på sølvfat slik mange gjør, så vil hun også sette mer pris på deg. Generelt setter man mer pris på det man ikke fikk altfor lett. Vi satt oss ned i skogen og pratet for ca. 1 og en halv time. Hun sier at hun har bestemt seg, men er fortsatt veldig usikker. Hun sier hun har så vidt verken tid til å planlegge å være med vennene sine. Jeg tenker hvis hun virkelig virkelig hadde hatt lyst så ville jo hun alltid ha funnet tid til meg, iallefall mer enn som sjeldent vi holder på. + det var hun som sa hun ikke kunne ha kjæreste først, for hun ville få dårlig samvittighet for at hun ikke kunne være med meg Anonymous poster hash: 0709a...37f Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Vi skal møtes om ca. 2 timer. Noe jeg ikke har fortalt dere er at hun starter å virke mer vikende. Sende mindre snaps og når hun gjør det smiler hun aldri som hun gjorde før. Jeg føler hun vil møtes en siste gang for å si at det er slutt mellom oss. Jeg er ikke 100% sikkert men jeg får atmosfæren av det. Noen siste tips? G16 Anonymous poster hash: 0709a...37f be henne ut på kino og pizza, eller finn på noe sammen når hun har tid, og deretter kyss henne mer, drit i ø være kjørester hvis hun ikke har tid, så leng du kan kysse henne burde det være ok Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2016 Mannen tar initiativ til kyss instarten, slik er det bare. Anonymous poster hash: b92f3...915 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Er det nødvendig å være kjærester da? Bare fortell henne at du liker å være sammen med henne og at det er nok for deg akkurat nå. Ta en dag eller uke om gangen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2016 Takk for svar! Anonymous poster hash: 0709a...37f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå