Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei!

Litt bakgrunn:

I morgen har jeg og mitt "crush" planlagt å være sammen. Vi har snakket sammen i snart ett år nå og vi har ikke gjort noe mer enn å gi hverandre en klem. Hun sier at jeg er den "ene" for henne men hun kan ikke ha kjæreste pga skole/hobbyer. Jeg har veldig lyst til å bare bare kysse henne selv om vi ikke blir sammen eller det ikke fungere senere. Jeg vet definitivt at jeg kommer til å angre om jeg ikke prøver.

Problem:

Jeg lurer på om hvordan jeg skal gå inn for kysset, skal jeg si noe, skal jeg gjøre noe spesifikt? Vi hadde tenkt å gå en tur? Hvis jeg kysser henne imorgen vil jeg være hennes første kyss.

Takk for all svar! Oppdaterer gjerne  :)

G16

Anonymous poster hash: 0709a...37f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-239845

Med litt erfaring planlegger man ikke slikt, men når man er uerfaren som trådstarter ser jeg ikke noe galt i å ha en liten strategi på forhånd. Om ikke kan det lett ende opp med at man feiger ut.

Tidspunkt: 

Min favoritt er når det oppstår et stille øyeblikk en stund etter vi har møttes og praten alt er "varm" og vi er begge avslappet. Kanskje skaper jeg et slikt øyeblikk selv ved å bare se på henne og smile uten å gjøre så veldig mye. Som om jeg beundrer ansiktet hennes og viser henne med kroppsspråk (blikk, lurt smil, etc.) at jeg liker henne.

Andre ganger har jeg stoppet henne når vi skal ta avskjed og på en måte trekt henne mot meg mens jeg sier at jeg synes hun er søt eller vakker. Kanskje har vi holdt hender forut. Så går jeg forsiktig mot henne og fullfører om jeg ikke får motstand.

Hvordan:

To hovedstrategier gitt at tidspunktet er rett:

1. Spør rett ut: "Har du lyst å kysse meg?"

Merk, du spør ikke om du kan få kysse henne. Vesentlig forskjell. Hvis ja, så antar jeg at du vet hva du skal gjøre.

2. Just do it. Len deg inn og kyss henne. Eventuelt gi henne en klem, trekk deg tilbake og se på henne og gå for kysset. Men gjør det gjerne sakte slik hun har tid til å reagere.

Noe som kan være lurt er å innlede kysset med å først ha holdt hender eller annen lett kroppskontakt. Du kan for eksempel ta hånden hennes i din når dere er ute og går.

Omtrent slik. :) 

Lenke til kommentar

Med litt erfaring planlegger man ikke slikt, men når man er uerfaren som trådstarter ser jeg ikke noe galt i å ha en liten strategi på forhånd. Om ikke kan det lett ende opp med at man feiger ut.

Tidspunkt: 

Min favoritt er når det oppstår et stille øyeblikk en stund etter vi har møttes og praten alt er "varm" og vi er begge avslappet. Kanskje skaper jeg et slikt øyeblikk selv ved å bare se på henne og smile uten å gjøre så veldig mye. Som om jeg beundrer ansiktet hennes og viser henne med kroppsspråk (blikk, lurt smil, etc.) at jeg liker henne.

Andre ganger har jeg stoppet henne når vi skal ta avskjed og på en måte trekt henne mot meg mens jeg sier at jeg synes hun er søt eller vakker. Kanskje har vi holdt hender forut. Så går jeg forsiktig mot henne og fullfører om jeg ikke får motstand.

Hvordan:

To hovedstrategier gitt at tidspunktet er rett:

1. Spør rett ut: "Har du lyst å kysse meg?"

Merk, du spør ikke om du kan få kysse henne. Vesentlig forskjell. Hvis ja, så antar jeg at du vet hva du skal gjøre.

2. Just do it. Len deg inn og kyss henne. Eventuelt gi henne en klem, trekk deg tilbake og se på henne og gå for kysset. Men gjør det gjerne sakte slik hun har tid til å reagere.

Noe som kan være lurt er å innlede kysset med å først ha holdt hender eller annen lett kroppskontakt. Du kan for eksempel ta hånden hennes i din når dere er ute og går.

Omtrent slik. :)

Hva tenker du om hun sier nei/trekker seg tilbake?

Lenke til kommentar

da gjør du det og?

jeg brukte strategi 2 til elijha, når jeg kyssa dama for første gang. var hjemme hos henne og slappet av med film, holdt litt hender, hatt henne i armkroken den type ting. Når jeg skulle dra, så gikk jeg for et kyss og hun kysset heldigvis tilbake

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Hva tenker du om hun sier nei/trekker seg tilbake?

Om hun trekker seg tilbake betyr det en av to ting:

1) Aldri i livet

2) Ikke enda. Vent litt og prøv igjen senere.

Hvilke av de to det er må du nesten bedømme selv. Min nåværende kjæreste trakk seg tilbake flere ganger før vi kysset første gang. Fikk i ettertid vite at hun hadde lyst alt første gang, men ikke ville virke for enkel...

Å gå for et kyss er uansett positivt, fordi du får avklart hvor dere står og du kan komme deg videre om det ikke er noe mer der. Samtidig viser du selvtillit og lederegenskaper, noe som gjør merkelige ting med jenter :) 

Lenke til kommentar

Selvfølgelig vil hun kysse deg! ;) Trekker hun seg unna kan det være pga. følgende:

1) Kysset mangler en form for "build up". Det er viktig å skape spenning mellom dere. Flørt. 

2) Elijahs alternativ 2. Du går for fort frem. IKKE gjør en big deal ut av at hun trekker seg unna kysset. Ikke bli awkward og klein. Vær selvsikker og vit at du kan prøve igjen senere. 

3) Det kommer overraskende på hun. "Scenario: Dere sitter å ser på film, og plutselig, ut av intet, går du for kysset... Klumsete. 

4) Det føles unaturlig i settingen dere er i. 

5)....

... Poenget er at det finnes mange grunner til at hun trekker seg unna når du går for kysset, og det trenger virkelig ikke være pga. hun ikke liker deg. Dette går nok bra tenker jeg. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Ett tips som går litt mot de før her, aldri spør om du kan kysse henne. Men heller si noe slikt som "Jeg kommer nå til å kysse deg" hvis du føler at ord er på sin plass.

Hvorfor ikke? 

Merk, jeg sa ikke at han skulle spørre om å få kysse henne, men spørre om hun har lyst å kysse han. En subtil, men vesentlig forskjell. 

Har brukt denne mange, mange ganger med hell. Det aller glatteste er nok å bare la det skje naturlig og uten ord, men jeg synes denne er en fin snarvei når det kan være vanskelig å bare "go for it". I tillegg kan det være litt morsomt. På samme måte som jeg av og til spør jenter eksplisitt om de har lyst å ligge med meg, i stedet for å bare "go for it". Er jo litt morsomt. :) 

Lenke til kommentar

Vi skal møtes om ca. 2 timer. Noe jeg ikke har fortalt dere er at hun starter å virke mer vikende. Sende mindre snaps og når hun gjør det smiler hun aldri som hun gjorde før. Jeg føler hun vil møtes en siste gang for å si at det er slutt mellom oss. Jeg er ikke 100% sikkert men jeg får atmosfæren av det.

Noen siste tips?

G16

Lenke til kommentar

Når du går inn for kysset, pass på at hun ser på deg. Se henne inn i øynene og len deg inn mot henne. Om hun ser vekk, så avvent eller avlys kysset. Om hun holder blikkontakt når du lener deg inn er det et godt tegn, om du ser at  hun ser på leppene dine, så er det bare å kjøre på. Du kan også holde den ene eller begge hendene på ansiktet/hodet hennes slik at hun blir mer forberedt på hva som kommer. Lykke til!

Og: ut i fra det siste innlegget ditt:

Ikke rush kysset, ikke virk desperat. Om hun trekker seg unna, så ikke press deg på henne, da vil du ihvertfall bli avvist.

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Hvordan gikk du frem?

Mitt generelle tips når det gjelder forhold med jenter er å vente til hun tar det opp. Jeg ser ingen gode grunner til at en mann skal begynne å diskutere forhold eller det å være kjærester med en jente man enda ikke har et lidenskapelig forhold til.

Med andre ord: 

Tilbring tid sammen med henne og la hun merke at du er en som det er verdt å være sammen med. En som gjør livet hennes bedre. Om så er tilfellet, vil hun ønske å ha deg i livet sitt. Lar du hun få jakte litt på deg og ikke serverer deg selv på sølvfat slik mange gjør, så vil hun også sette mer pris på deg.

Generelt setter man mer pris på det man ikke fikk altfor lett. :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...