H?rselsvern Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Byttet nylig til en ny (gammel) CD dekoder HDPVR. Men lyden på denne er latterlig lav, må ha volumet på tv`en på rundt 70-80 % for at jeg skal høre noe. Det virker ikke som det går an å øke volumet på selve dekoderen, når jeg bruker volumknappene blinker fjernkontrollen for at det er tv`en som blir påvirket. Noen som har en løsning på dette? Lenke til kommentar
NULL Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Hvilken HD PVR er det snakk om? Kabel eller parabol? Det skal være indikator oppe i venstre hjørne når du stiller volumet på fjernkontrollen på en vanlig tv-kanal. Merker selv ellers på CD Parabol sin HD PVR at jeg har noe lavt volum ved filmleie i Go, men ved Live TV er det "normalt". Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 30. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2016 Kabeltv. HD PVR 5723 CDX. Er også vant til den indikatoren, men den kommer ikke frem når jeg trykker på volumknappene. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 (endret) Kontrollen har sannsynligvis blitt koblet opp mot en TV en gang i tiden, slik at volumknappene på kontrollen er stilt inn til å fungere på TV'en, og ikke dekoderen. Du kan prøve ên ting for å koble den opp på din nåværende TV: Skru volum opp på TV slik at du kan høre noe - Hold inne knapp 1 og 3 samtidig, til det begynner å lyse på TV knappen oppe i høyre hjørne - Hold så inne MUTE knappen frem til den "muter" lyden på TV'en, slipp knappen så fort som mulig når dette skjer. - Trykk deretter på "Decoder" knappen for å gå ut av programmeringsmodus. Det som forhåpentligvis har skjedd nå, er at du har koblet kontrollen til den nåværende TV'en din. Hvis det ikke fungerer, må du ringe CD for å få tak i knapp-kombinasjonen for å nullstille kontrollen (husker ikke denne helt akkurat nu). Endret 30. oktober 2016 av Konkulf 1 Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2016 Fjernkontrollen var koblet opp mot en annen TV, så jeg koblet den bare fra. Kodene fant jeg på google takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå