Kakeshoma Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Bruker i dag Vivo Barefoot One, og er i utgangspunktet veldig fornøyd med dem. Men de har litt dårlig grep på på gulvet på senteret, og sklir litt i dem. Noen som vet om noen bra innendørssko med flat (0 drop) såle? Helst ikke disse med tær Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 (endret) Kommer an på hva du skal bruke dem til. Zumbatimer eller markløft?? Endret 29. oktober 2016 av Countryman Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2016 Heh, ja, da blir det nok mer markløft-typ ja.. Er spesielt ting som wood choppers som gjør at jeg vil ha nye, ettersom det krever ganske stabil grunn om jeg ikke skal stå alt for spredt med beina.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Sjekk ut Reebok sin Crossfit-linje. Jeg er ingen stor fan av Crossfit, men gikk til innkjøp av Reebok Nano 6.0, og er veldig fornøyd med disse. Passer ypperlig til bruk på treningssenteret, og høres ut som det kan passe for deg også. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Jeg har Reebok Nano 5.0 og er veldig fornøyd med disse til olympiske øvelser. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 Takk for svar. Skal sjekke ut Reebok Nano-serien.. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Converse? Aldri opplevd problemer med grep i Converse i hvert fall. Lenke til kommentar
Taggi Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Er veldig fan av merrell sine minimalistiske sko (med vibram 5f såle). Helt flat og fleksibel med veldig godt grep. Fant ikke de jeg har (merrell sport flux), men er noe ala disse: https://www.sportsshoes.com/product/mer346/merrell-vapour-glove-2-trail-running-shoes-~-aw16/ Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. november 2016 Forfatter Del Skrevet 2. november 2016 (endret) Er veldig fan av merrell sine minimalistiske sko (med vibram 5f såle). Helt flat og fleksibel med veldig godt grep. Fant ikke de jeg har (merrell sport flux), men er noe ala disse: https://www.sportsshoes.com/product/mer346/merrell-vapour-glove-2-trail-running-shoes-~-aw16/ Ja, så tilfeldigvis en med Merrell-sko på senteret i går som så veldig gode ut.. Skal sjekke ut de Endret 2. november 2016 av Kakeshoma Lenke til kommentar
War Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 https://www.inov-8.com/bare-xf-210.html Kjøpte disse jeg, 3mm tykk. Utmerket til trening. Lenke til kommentar
Fickledick Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) Adidas Adipower, er uten tvil de beste jeg har brukt http://www.x-life.no/products/adipower-hvit så nå at du etterspurte flate, dumme meg Endret 6. desember 2016 av Fickledick Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 De er egnet til vektløfting , som i konkurransen med rykk og stør og jalla. De er totalt uegnet for styrkeløft / anna trening Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2016 Ja, ikke ute etter løftesko.. Det er juks og fanteri. Har ikke landet på noen ennå, tenker å vente til sålen har løsnet hele veien rundt på Vivoene mine, evt jul Men de fra Innov-8 og Merrell ser veldig interessant ut. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Juks og fanteri? Liker løftesko jeg... Til knebøy, benkpress (dersom man foretrekker å ha hælen i gulvet) og skulderpress er det fantastisk! Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Kan bekrefte at inov-8, som War tipser om, er knallgode sko. Kjøpte de selv for et års tid siden etter å ha fått tips av samme mann. Nærmere bakken uten å ta sko helt av kommer man ikke (Les: om man er glad i markløft = kjempefordel). De har også en type gummi i sålen som gjør at du suger deg fast i underlaget. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Det er ikke "juks" å løfte hælen med høye hæler, men man skal ikke måtte bruke det og da er jeg mer fan av å løse mobilitets-problemet , enn å bare koste under teppet med slike sko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå