akelbo Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Alle fremtidige flerspillerbrett og moduser blir gratis for skytespillet.Titanfall 2 dropper sesongpass Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Nesten grunn nok til å kjøpe spillet alene, selv om jeg ikke kommer til å spille det. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Veldig bra Syns ikke det første var så morro, dvs. jeg likte det i betaen men piffen var liksom borte når jeg satt meg ned med fullversjonen. Men dette kommer jo med en liten enspiller kampanje som kanskje kan bli artig I det minste Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Har lastet det ned nå, bare å legge meg til (PC) origin: henrikhoeHar lest en del og sett en del streams og tror dette blir bra. Gleder meg til å teste med 1080 og ultrawide også ;D Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Er dette så spesielt da? Spiller selv på PC og har ALDRI betalt noe for ekstra brett i MP ever. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Er dette så spesielt da? Spiller selv på PC og har ALDRI betalt noe for ekstra brett i MP ever. Mtp at det er et EA spill er det veldig spesielt ja. De er som regel grådige. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Er dette så spesielt da? Spiller selv på PC og har ALDRI betalt noe for ekstra brett i MP ever. Det blir en definisjon av hva som er normalt og spesielt. Skal man sammenligne Titanfall med andre spill vil man raskt falle innom CoD- og Battlefieldserien. Disse, og flere andre, har de siste årene kjørt seg inn på spor med dyre DLC-pakker og/eller season pass. Og det vil de fortsette med så lenge folk betaler. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Jøss, det er nesten som man må kjøpe spillet nå, bare i håp for at dette setter presedens. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Dette i kombinasjon med helt topp anmeldelser er grunn alene til å droppe COD og BF1 som skal melke deg for hundrevis av kroner om du vil ha alt spillet vil ha å tilby... 2 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Sikkert fordi sesongpasset til Battlefield 1 koster 500 spenn, de tar inn så mye der at de kan gi Respawn en gode. Uansett virker som et mye bedre spill enn sin forgjenger, og det har endelig single player. Blir nok kjøp etterhvert. Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Hvis de faktisk hadde hatt spillere ville de nok tatt seg godt betalt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 EA ønsker nok at Titanfall i denne omgang skal vokse og strekke seg etter COD og BF. EA avviste jo en betydelig brukerbase på PS4 i forrige omgang, men spillet klokket vel inn over 10 mill solgte på One og PC Men MS bladde vel pent opp og kompenserte greit. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 hvordan er spillet for dere som har det? lyst på et skytespill annet en betafield 1 Lenke til kommentar
Oyand Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Tilbake til slik det var. påtide med det. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 hvordan er spillet for dere som har det? lyst på et skytespill annet en betafield 1 Har stort sett bare spilt kampanjen, og den overrasker stort. Må si jeg er meget godt fornøyd med den. Underholdnings faktoren er stor. Historien er vel så som så, men selve gameplayet er veldig moro. Er ikke ferdig enda, men har opplevd noen robotkamper så ville gjort Michael Bay grønn av misunnelse. Kampanjen i Titanfall 2 knuser for min del Halo 5 sin kampanje. Og mye annet faktisk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Er dette så spesielt da? Spiller selv på PC og har ALDRI betalt noe for ekstra brett i MP ever. Det er like vanlig på PC som på konsoll å ta betalt for ekstra brett og moduser som DLC. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Er dette så spesielt da? Spiller selv på PC og har ALDRI betalt noe for ekstra brett i MP ever. Det er like vanlig på PC som på konsoll å ta betalt for ekstra brett og moduser som DLC. Ingen spill jeg har prøvd iallefall. Lenke til kommentar
PhysioPavel Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Er det norsk anmeldelse å lese et sted? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Ingen spill jeg har prøvd iallefall. Er du så lite spillinteressert at du ikke har fått med deg overfloden av Season Pass i spillverdenen? Her er en liste over spill som har Season Pass http://www.giantbomb.com/dlc-season-pass/3015-7186/games/ Er klar over at du spesifiserte MP-brett, men alle spill som har MP og Season Pass slipper nye brett og jeg tenker vel at du har prøvd eller hørt om noen av de. De aller fleste vet hvor spesielt det er at et AAA MP skytespill kommer uten season pass. Nå skal man ikke gi det *for* mye creds heller. Hadde de hatt season pass på Titanfall 2 hadde spillet vært DOA og de hadde gått i samme fella som med første Titanfall der de fragmenterte spillerbasen helt til det døde ut. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Ingen spill jeg har prøvd iallefall. Er du så lite spillinteressert at du ikke har fått med deg overfloden av Season Pass i spillverdenen? Her er en liste over spill som har Season Pass http://www.giantbomb.com/dlc-season-pass/3015-7186/games/ Er klar over at du spesifiserte MP-brett, men alle spill som har MP og Season Pass slipper nye brett og jeg tenker vel at du har prøvd eller hørt om noen av de. De aller fleste vet hvor spesielt det er at et AAA MP skytespill kommer uten season pass. Nå skal man ikke gi det *for* mye creds heller. Hadde de hatt season pass på Titanfall 2 hadde spillet vært DOA og de hadde gått i samme fella som med første Titanfall der de fragmenterte spillerbasen helt til det døde ut. Så og si bare FPS-spill som er rettet mot de yngre. Da er det ikke rart jeg ikke har vært bort i det i de spillene jeg spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå