Torhild Jansen Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Høstfarger. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Kjempefint bilde med flott høstfarger . kanskje litt bekjæring nedest? :-) 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2016 Kjempefint bilde med flott høstfarger . kanskje litt bekjæring nedest? :-) Takk skal du ha ... ja, tror du har rett i det forslaget Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Fint bilde. Husklyngen til venstre i bildet ville jeg kuttet, samt som andre nevnte, vurdere kutt i bunnen. Ingenting galt med å ha med hus i bildene, synes jeg. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2016 Fint bilde. Husklyngen til venstre i bildet ville jeg kuttet, samt som andre nevnte, vurdere kutt i bunnen. Ingenting galt med å ha med hus i bildene, synes jeg. Takker ... er enig med deg i dine forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg