Gunnar Fagerli Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 The Key Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Fine disse Bulgaria-bildene dine, synes jeg. Fin og ryddig komposisjon, selv om treet muligens kom litt i veien eller kanskje du skulle tatt med hele treet? Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 28. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2016 Fine disse Bulgaria-bildene dine, synes jeg. Fin og ryddig komposisjon, selv om treet muligens kom litt i veien eller kanskje du skulle tatt med hele treet? Mvh Fredrik Takk for det Fredrik! Jeg mistet litt av treet ved opprettingen. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Flott bilde hvor jeg synes at resultatet etter oppretting likevel ble bra . Når det gjelder oppretting er det en fordel å ha nok luft rundt motivet i originalen . Dette for å sikre at du får det vil ha med etter oppretting . Tor at det er mulig å klone bort noen av greinene på treet for å skape luft på høyresiden . Mvh Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 28. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2016 Flott bilde hvor jeg synes at resultatet etter oppretting likevel ble bra . Når det gjelder oppretting er det en fordel å ha nok luft rundt motivet i originalen . Dette for å sikre at du får det vil ha med etter oppretting . Tor at det er mulig å klone bort noen av greinene på treet for å skape luft på høyresiden . Mvh Alec Takk Alec! Enig i vurderingen din - jeg begynte på feil side og ga opp. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Stilig utsnitt, fine avdempede farger. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2016 Stilig utsnitt, fine avdempede farger. Mvh Ragnar Takk for det Ragnar! Ikke alltid så lett i solskinnet når man har bare skjermen :-) Ved å reise lett må man gi avkall på noe, hvilket går ut over kvaliteten. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg