akelbo Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Square Enix har annonsert en megapakke med alle seks historiene.Kingdom Hearts 1.5 og 2.5 kommer til PlayStation 4 Lenke til kommentar
MrCuddlesworth Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Ehh, sikkert gode greier som en måte å ta igjen historien på for de som ikke har hatt Playstation 3. Jeg skal ærlig innrømme at jeg har savnet en høyere framerate på disse spillene (selv om PS3 remasteren sannsynligvis kunne gjort bedre), men det spørs om det er "for spillerne" de slipper denne pakken, eller om det er for seg selv... Tross alt tredje gang disse spillene blir sluppet at this point, så jeg skjønner frustrasjonen til enkelte fans - det må da finnes bedre måter for Square å bruke tiden sin tenker nå jeg hvertfall. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Kom igjen, gi oss Kingdom Hearts 3 allerede. Nå har vi venta i ti år. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Supert! Aldri spilt disse spillene, kjøpte heller ikke pakkene til PS3 da jeg håpet dem kom til PS4, noe dem nå gjør! Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Har heller aldri fått spilt Kingdom Hearts-spillene. Sammen med Final Fantasy VII remake og Read Dead Redemption 2 gir det meg en grunn til å kjøpe meg en Playstation 4 om en stund. Har ikke hatt konsoll på flere år. Lenke til kommentar
BX3.KenshiN Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Tror det må være noen av de mer gjennomførte spillene jeg har spilt siden N64, det å besøke Disney filmer/historier. Samt KH 2.8 som kommer til nyåret! Om man er uskiker på å skaffe seg konsoll så begynner tiden for det å bli nå utover. Masse fete releases til PS4 som kommer nå og utover starten av 2017 c: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå