Veritæs Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 akkurat nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre for at spillet skal gå videre. I andre spill er det knapper som: Quest knapp, eller objective/mission der man kan lese av hva man skal gjøre videre. Men her finner jeg ingen noen som veit? Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Det hjelper kanskje litt om du forteller oss hvor langt du har kommet- hva var forrige oppdrag du tok osv... ? Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 eh jo ganske tidlig i spillet. Etter å vært på den yacht festen. Og kjørt hu dama tilbake til et eller annet sted. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Eh... Du må se på minimappen din nede i venstre hjørne. Der står det en bokstav hvor du kan få jobb! F.eks L Endret 28. november 2003 av hwknut Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Les litt i manualen.. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Du går hvor du vil og tar oppdrag for forskjellige folk... det er jo det som er poenget i Vice City: du gjør akkurat som du vil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå