Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Bær... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Synes desværre at der ikke er fokus nogen steder virker meget uskarpt...du må prøve igen ..skal lige se om jeg kan se exif om lidt..mvh Suss også er der for meget lys Lenke til kommentar
sussss Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Ja 2.2 er ikke så godt i blænden..der bliver næsten ingen ting skarpt..ved ikke om du brugte stativ og lyset iso 200 var der sol så skal du ikke vælge 200 men helst mindre end det..:-) Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 V2 med fokus på bæra. Rødfargene gir høsten det lille ekstra. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Jo, V2 blir nok å foretrekke i dag. Fin komp og flotte farger. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Flott med liten dybdeskaphet på slike motiv. Begge var fine, men tror jeg havnet på V2 til slutt. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Nydelig Alec. V2 like best. :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger - sussss , Gunnar , Helene , Fredrik N og jimmyag !!!!! Er enig at det kunne ha vært skarpere men gambler av og til med stor blenderåpning for å oppnå bokeh effekten . Ikke alltid med like stort hell . Men man må jo bare tørre å prøve . Originalen var enda lysere , laget noen mørkere enn de som er lagt ut her men syntes de ble for mørk . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Alltid et spørsmål hvor mye/eller lite dybdeskarphet det bør være ved denne type motiv. Personlig synes jeg dybdeskarpheten skal være begrenset til kun en del sentrale elementer i bildet. Mulig du kunne økt den en smule, men det blir til syvende og sist en smakssak. Flott, gjennomgående rødtone i bildet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Alltid et spørsmål hvor mye/eller lite dybdeskarphet det bør være ved denne type motiv. Personlig synes jeg dybdeskarpheten skal være begrenset til kun en del sentrale elementer i bildet. Mulig du kunne økt den en smule, men det blir til syvende og sist en smakssak. Flott, gjennomgående rødtone i bildet. Mvh Ragnar Hei Ragnar ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding ! Kan evt beskjære bildet slik at bæret kommer mer sentralt , men det spørs om det passer inn med bakgrunnen . Dybdeskarpheten forøvrig er ikke så lett å gjøre noe med i og med den store åpningen jeg brukte . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg