Gå til innhold

Bær...

Gjest Slettet+0987123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger - sussss , Gunnar , Helene , Fredrik N og jimmyag !!!!!

Er enig at det kunne ha vært skarpere men gambler av og til med stor blenderåpning for å oppnå bokeh effekten . Ikke alltid med like stort hell . Men man må jo bare tørre å prøve .

Originalen var enda lysere , laget noen mørkere enn de som er lagt ut her men syntes de ble for mørk .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Alltid et spørsmål hvor mye/eller lite dybdeskarphet det bør være ved denne type motiv. Personlig synes jeg dybdeskarpheten skal være begrenset til kun en del sentrale elementer i bildet. Mulig du kunne økt den en smule, men det blir til syvende og sist en smakssak.

Flott, gjennomgående rødtone i bildet.

Mvh Ragnar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Alltid et spørsmål hvor mye/eller lite dybdeskarphet det bør være ved denne type motiv. Personlig synes jeg dybdeskarpheten skal være begrenset til kun en del sentrale elementer i bildet. Mulig du kunne økt den en smule, men det blir til syvende og sist en smakssak.

Flott, gjennomgående rødtone i bildet.

Mvh Ragnar

Hei Ragnar !

Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding !

Kan evt beskjære bildet slik at bæret kommer mer sentralt , men det spørs om det passer inn med bakgrunnen . Dybdeskarpheten forøvrig er ikke så lett å gjøre noe med i og med den store åpningen jeg brukte .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...