Kurt Lekanger Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Dette norskutviklede verktøyet skal gjøre det lettere å holde på medarbeiderne Lenke til kommentar
ButterScotch Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 I store selskaper kan det kanskje få fram mer ærlig informasjon, men av typen ledelsen trolig ikke vil høre (pga. dårlig ledelse). I små selskaper (kanskje ikke målgruppen) vil det trolig fortsatt være for stor risiko for å bli identifisert som "den som klager", og hvis dårlig ledelse er problemet vil det heller ikke hjelpe. Har de en løsning på det? De fleste som slutter av andre grunner enn dårlig ledelse vil trolig være nokså komfortable med å oppgi årsaken uansett, dog, så Questback har egentlig laget et produkt hvor de som bestiller og har mest bruk for det ikke vil like svarene de gir =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå