Gå til innhold

Dette norskutviklede verktøyet skal gjøre det lettere å holde på medarbeiderne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I store selskaper kan det kanskje få fram mer ærlig informasjon, men av typen ledelsen trolig ikke vil høre (pga. dårlig ledelse).

 

I små selskaper (kanskje ikke målgruppen) vil det trolig fortsatt være for stor risiko for å bli identifisert som "den som klager", og hvis dårlig ledelse er problemet vil det heller ikke hjelpe. Har de en løsning på det?

 

De fleste som slutter av andre grunner enn dårlig ledelse vil trolig være nokså komfortable med å oppgi årsaken uansett, dog, så Questback har egentlig laget et produkt hvor de som bestiller og har mest bruk for det ikke vil like svarene de gir =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...