AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Hei. Det er en gutt jeg har lagt merke til på, trener på samme senter som meg. Jeg tar han ofte i å se på meg, og vice versa. Noen ganger holder vi blikkontakten lenger. Lurer på om det er fordi jeg virker creepy eller noe.. men han har stelt seg ved siden av meg to ganger og begynt å trene. Og da blikker vi hele tiden. På tvers av rommet også. Stod og snakket litt med en annen, og tenkte jeg skulle kaste et kjapt blikk på denne fyren - og han stod og så på meg, ja. Så han på butikken her forleden, og i det jeg spotta han, hadde han sett på meg fra før av. Hva er greia? Anonymous poster hash: 8456d...18d Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Det er mulig det er meg. I så fall er det fordi jeg synes du er søt. Jeg kikker på jenter overalt er jeg redd... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2016 Hvilket senter trener du på/by du er fra? Ts Det er mulig det er meg. I så fall er det fordi jeg synes du er søt. Jeg kikker på jenter overalt er jeg redd... Anonymous poster hash: 8456d...18d Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Ka med å spør han istadenfor å lage ein tråd på internett som kun du kan svare på... Der er du som ser han til stadigheit, ikkje vi. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Liker ikke å utlevere meg mer enn nødvendig, så send meg en privat melding om du lurer. Men jeg vedder 10.000 på at det ikke er meg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2016 Ingen andre med innspill? ? Ønsker å gjøreet move etterhvert hvis ikke han gjør det, men da må jeg være sikker på at dette faktisk er flørting fra hans side Anonymous poster hash: 8456d...18d Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 De gangene jeg har hatt blikkontakt på den måten du beskriver så har jeg vært interresert, å kalle det flørting er muligens å dra det litt langt. Med andre ord så synes jeg du bør spørre om dere skal ta en kaffe eller noe slik Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Ingen andre med innspill? Ønsker å gjøreet move etterhvert hvis ikke han gjør det, men da må jeg være sikker på at dette faktisk er flørting fra hans side Anonymous poster hash: 8456d...18d Sikker kan du aldri bli, dessverre, men hvis han ser på deg liker han nok det han ser. Ta en sjans og gjør et fremstøt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå