Jonas Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Hallo Til jul må jeg ønske meg et TV-Kort, men aner ikke noe om de forskjellige.. Kortet må kunne ta opp bilde og lyd fra en sånn vanlig TV-kabel som man har når man har kabel-TV. Fint om den har fjernkontroll også Ja, den må jo også kunne vise et tv-program på skjermen, mens man tar det opp Endret 28. november 2003 av jonas22282460 Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Les denne tråden Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 jeg bruker Terratec Cinergy 600 og det funker flott. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 jeg bruker Terratec Cinergy 600 og det funker flott. Leste test om den, og det hørtes bra ut, men de sier at det er litt vanskelig å ta opp for eksempel en film som går på tv! "Vi fant ikke ut en opptaksfunksjon med komprimering som fungerte i sanntid med vår Athlon XP2500+, men vi prøvde ikke alle mulighetene. Det kan nemlig ta sin tid, med hundrevis av alternative kombinasjoner..." Betyr det at den ikke komprimerer like raskt som filmen spilles? Da funker det ikke? Vil det funke med en p4 2.4ghz? Er det bra kvalitet på bilde og lyd? nesten like bra som en normal tv? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 nei da . Det er egentlig kanksje lett å lære sjø. bare les litt i guidene på cd en som er med. Så går det greit det. lykke til ! mvh BalleMann Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Takk ,(for meg å......) :lo: Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 hehe ja da. (regner med det) det er egentlig ike så veldig vanskelig når du først har lest litt. lykke til Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 MSI TV Anywhere Master ... fungerer som juling det. Har masse funksjoner ... og radio og fjernkontroll. Billig på komplett. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 hmm det kortet jeg har koster jo en del da. 900 spenn på komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå