kjaks Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hva med å lage et eget hardwareblad, der det hver uke listes ut tilbud fra websider som f.eks komplett.no? hardware kunne jo tjent penger på slikt Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Heh, er ikke "bare-bare" det liksom.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 hadde selvfølgelig vært bra.. men det koster jo en del også. ikke alt kan dekkes av kompletts reklame Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Dette krever utrolig mye tid og penger. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg tror dette ble tatt opp i et liknende foruminnlegg tidligere i år. Synes å huske at konklusjonen ble negativ i forhold til dette. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=146274 Du kan lese diskusjonen der Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 tja et papirblad tviler jeg på ville blil sukses. men jeg hadde sotti utrolig stor pris en utgave som var tilpassa PDA til jobben som er det ingen ting så dig å sette seg ned på ferja'n å drikke cola, røyke, å lese nye it nyheter ( ok jeg er en nerd, å stolt av det ) MR_T Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hvorfor et blad når det finnes internett? må leser jo nyheter her Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 etter jeg ble aktiv på internett, så har jeg ikke kjøpt pc blader nesten i det hele tatt, da "nyhetene" der er jo gamle i forhold til hva man får med seg online Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå