DanielP Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Har skjedd noe rart når jeg prøvde å installere Omega Driver til et powercolor Radeon 9800SE... Som du ser er iconene, og lignende helt messed opp.... Noen som kan hjelpe.??? Her er Linken hvis du trenger den istedenfor Her Takker DanielP Endret 28. november 2003 av DanielP Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Linken er dau, men det å klokke kort innebærer jo alltid en risiko Går ve likke bedre om du klokker ned igjen? Lenke til kommentar
Feanor Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 hei.. dette er ikke noe forsøk på å svare deg, MEN: Har kortet en 256 bits minnebus? jeg bare lurer... Støy? raporter hvordan det går med moddingen din.... (er d ikke pipelinene det er noe galt med når moddingen går galt da?) Lenke til kommentar
Screamer Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hei! Det kan hende at modden er mislykket, eneste måten å finne det ut på er å ta en 3dmark å se om grafikken er fin. Har du "Artifacts" eller "Sjakkbrett" er det mest sansynlig at modden ikke funket (Ødelagte/defekte piplines). Hvis du har artifacts kan du prøve å disable Hiretical Z. Dette har fungert i noen tilfeller. Ellers er det ikke mye anet en å returnere kortet og håpe på å få et modbart tilbake Du må også være sikker på at du har 256bit buss på ramen! Lenke til kommentar
qwert Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Kan vel hende at kortet er gåent, men det kan være noe mye enklere: Både mitt gamle GF-DDR og GF3 gjorde det der en gang i blant, og jeg tror det er diskrelatert mere enn skjermkortet. Bruk TweakUI og velg 'Repair' -> 'Rebuid Icons', så skal det være i orden igjen. Evt. slett den skjulte filen 'shelliconcache' og reboot. Endret 28. november 2003 av qwert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå