sussss Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Farverig tid Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Nydelig tre og fine linjer i åkeren. Kanskje skulle du klonet bort den hvite boksen? 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 28. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2016 Nydelig tre og fine linjer i åkeren. Kanskje skulle du klonet bort den hvite boksen? Ja tænkte jeg også men fik ikke lige gjort det..så den må vi lige leve med...det er en bi stade :-) takker for tilbagemelding..vi må nyde de dejlige farver som er alle steder for tiden Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Pent bilde med fin linjeføring. Den hvite "tingen" er et lite blikkfang. Men det er hyggelig å se bilder fra det danske landskap.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 28. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2016 Pent bilde med fin linjeføring. Den hvite "tingen" er et lite blikkfang. Men det er hyggelig å se bilder fra det danske landskap.. Mvh Fredrik Ja den kunne jeg godt have klonet væk :-) takker for din hyggelig kommentar Fredrik :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Nydelig bilde med fine høstfarger i det danske landskap . Flott forgrunn med fine buede linjer i grønt/brunt i åkeren . Flott hoveddel i bildet , det vakre høstfargede treet samt en flott bakgrunn dannet av den blå og skykledde himmelen .Til slutt er jeg enig i at den hvite firkanten burde vært klonet bort . Mvh Alec Lenke til kommentar
sussss Skrevet 29. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2016 Nydelig bilde med fine høstfarger i det danske landskap . Flott forgrunn med fine buede linjer i grønt/brunt i åkeren . Flott hoveddel i bildet , det vakre høstfargede treet samt en flott bakgrunn dannet av den blå og skykledde himmelen .Til slutt er jeg enig i at den hvite firkanten burde vært klonet bort . Mvh Alec Tak Alex hyggeligt med en god beskrivelse af mit billede..ja de bistader skal væk..de pynter bestemt ikke mvh Susanne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg