Ohord Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Lurte på om det var noen som ville lage logo til siden til CS-clan min ? Her er linken. Den heter da Team-eXtreme - Ohord - Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Har sluttet å lage logoer til CS-claner av diverse årsaker.. Men vil du har litt kritikk på siden istedenfor? Jeg fant MYE å kritisere Og bare vent til UFC-gutta får se siden! Huff, det blir bråk Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Og btw, hvorfor i huleste har du <META HTTP-EQUIV=Refresh CONTENT="15; URL=http://extreme-online.moo.no/"> ?? Max plagsomt Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Og btw, hvorfor i huleste har du <META HTTP-EQUIV=Refresh CONTENT="15; URL=http://extreme-online.moo.no/"> ?? Max plagsomt Borte Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Har sluttet å lage logoer til CS-claner av diverse årsaker.. Men vil du har litt kritikk på siden istedenfor?Jeg fant MYE å kritisere Og bare vent til UFC-gutta får se siden! Huff, det blir bråk Greit tar gjerne imot kritikk... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Og bare vent til UFC-gutta får se siden! Huff, det blir bråk "You are now under constant survillance by the UFC. If the fonts are not changed within 72 hours, you will recieve a great matter of spam-emails in the near future. Your e-mail adress will be pubilshed in all spam-lists and all over the web. You have been warned. 72 hrs, neither more or less." PoleCat tnr investegator Ugly Font Cops Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Og bare vent til UFC-gutta får se siden! Huff, det blir bråk "You are now under constant survillance by the UFC. If the fonts are not changed within 72 hours, you will recieve a great matter of spam-emails in the near future. Your e-mail adress will be pubilshed in all spam-lists and all over the web. You have been warned. 72 hrs, neither more or less." PoleCat tnr investegator Ugly Font Cops Ja-a sånn kan det gå... Hvilken font skal jeg bruke da ? Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Litt kritikk: En ide å ikke ha svart skrift på svart bakrund. Jeg vet ikke om d er bare hos meg d er sånn siden ingen andre nevner d, men hos meg er d i hvert fall d. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 hvis du er motagelig for litt kritikk, så ville jeg skiftet farge på scrollbaren på siden ellers fine fargekombinasjoner. MEN times new roman!? det er ikke av det gode. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Ja-a sånn kan det gå...Hvilken font skal jeg bruke da ? Verdana, Arial eller Tahoma gjør seg somregel godt. I 11px størrelse. Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Jeg testet å lage min egen lille logo i photoshop, Funker den hvis jeg fikser litt på fargene på siden ? - Ohord - Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Pillow emboss og drop shadow på en gang. Det er lissom... fysisk umulig, derfor ser den litt rar ut. Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Hva skal jeg gjøre da ? Er helt n00b... begynnte akkurat å bruke PS. Har kun brukt MS Paint før det Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hva skal jeg gjøre da ? Ta bort en av delene.... Bruker selv meget sjelden standard ps-styles da dette blir litt for "standard". Men i byrjan følte jeg meg kjempeflink når jeg hadde lagt til en phet bevel effekt på en tekst. Times change. Sånn man lærer etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå