Gå til innhold

Crucial Radeon 8500 LE

iCar

Anbefalte innlegg

Hadde problemer med viften, så har sendt den tilbake, lurte på om noen visste hvilken kort jeg for i retur,Tror ikke det kortet finnes hos Norek, iallefall ikke i listen over kort på nettsiden?

Eller om de kun skifter viften og sender samme kortet tilbake?

Endret av adilr17
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Er nok ikke den best overklokkeren, men du burde klare endel på GPU ihvertfall. Miinnet tror jeg ikke det er noe særlig å gå på. Jeg kom nettopp på at Crucial Radeon 8500LE skjermkortet du hadde var en spesielt dårlig 8500LE utgave. Den kjører minnet på 166Mhz (333DDR) istedenfor 250Mhz (500DDR) som er normalt på 8500LE skjermkortene.

Du burde dermed få ca. dobbelt så bra ytelse med det nye skjermkortet iforhold til det gamle.

Endret av Spaz
Lenke til kommentar

Hmm.. Jeg sendte inn mitt 9100-kort for vifteproblemer for noen dager siden, som forøvrig egentlig er solgt på auksjon, men jeg gadd bare ikke å selge et kort med vifteproblemer.. ( http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=10245955 )

Jeg bare lurer litt på hva komplett kommer til å sende tilbake. Håper egentlig litt på at det har bytta vifte, for jeg har bestilt 9600 XT, og som sagt i tillegg lovt bort 9100'en.

Hvordan har du fått vite hva du får i retur forresten?

Lenke til kommentar
Hmm.. Jeg sendte inn mitt 9100-kort for vifteproblemer for noen dager siden, som forøvrig egentlig er solgt på auksjon, men jeg gadd bare ikke å selge et kort med vifteproblemer.. ( http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=10245955 )

Jeg bare lurer litt på hva komplett kommer til å sende tilbake. Håper egentlig litt på at det har bytta vifte, for jeg har bestilt 9600 XT, og som sagt i tillegg lovt bort 9100'en.

Jeg kjøpte den fra Norek da.

Gikk på returer i kontoen, der stod det at de hadde sent kort som erstatning.

Og at det var:

1 Stk 119062 Sapphire Radeon 9600 Atlantis 128MB DDR

AGP, ATI9600, DVI-I, TV-Out, Full-Retail (1)

12003-12-15

Lenke til kommentar
Hmm.. Jeg sendte inn mitt 9100-kort for vifteproblemer for noen dager siden, som forøvrig egentlig er solgt på auksjon, men jeg gadd bare ikke å selge et kort med vifteproblemer..  ( http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=10245955 )

Jeg kjøpte den fra Norek da.

Gikk på returer i kontoen, der stod det at de hadde sent kort som erstatning.

Og at det var:

1 Stk 119062 Sapphire Radeon 9600 Atlantis 128MB DDR

AGP, ATI9600, DVI-I, TV-Out, Full-Retail (1)

12003-12-15

heey presto d må eg si var en bra deal ja hehe vel vel er noen som får det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...