Gå til innhold

Hvilke mobilmerker er mest driftssikre/lite bugs?

sitdown

Anbefalte innlegg

Hei,

Vi begynner å bli lei av de hersens Samsung telefonene vi har på jobben. Vi prøver å overtale sjefen til å gå bort fra Samsung til noe annet. Ventilasjonsteknikere..

En kollega av meg hadde hørt om en som aldri hadde hatt problemer med Sony telefoner, den eneste telefonen jeg har hatt som har fungert nesten prikkfritt var Htc for ca. 5+år siden, forresten også galaxy S2. Kan tenke meg at en del av problemene også er pga. gammel firmware, så muligens er Nexus/google telefoner et godt valg?

Er det noen som har sett noen undersøkelser der det vises til at disse merkene har minst feil? Klar over at Apple-telefoner har generell lav feilrate, utenom problem-modeller i det siste. Er ikke sikker på om Apple er det beste når man har Google bedrift og online rapportsystem med frames..

Endret av sitdown
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er fornøyd Sony-bruker de siste årene.

Men du må gå på Ebay og kjøpe Nillkin Tempered Glass screen protector.

Av personlig erfaring blir skjermen din knust innen en uke uten Nillkin.

Ok, takk for tilbakemelding. Har faktisk aldri knust en mobilskjerm med 25 års erfaring. Er slepphendt også, flaksen der tar nok snart slutt ;)

Lenke til kommentar

Jeg har inntrykket at for å bli fornøyd med en telefon, så burde en ha en high-end modell. Men ikke nødvendigvis den nyeste toppmodellen. Medium/low-end mobiler har ofte en del ulemper som selv flere år gamle high-end modeller gjør det bedre på.

F.eks ville jeg heller hatt en lg g4, samsung s5/6 eller sony z3/z5, enn samtlige nyere mid-end modeller, som forsåvidt ikke er noe billigere. Med denne strategien har jeg vært fornøyd med både samsung og LG, samt damas sony. Mens svigers hadde store problemer med noen low/mid-end mobiler de hadde. Etter de kjøpte s5'er, har jeg ikke hørt noe klaging fra den kanten :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Jeg har sjelden hatt trøbbel med mobiler, men de jeg har hatt trøbbel med var Sony, så det er i alle fall min erfaring.

Skal mye til å kunne skaffe en telefon som er sikrere enn noe annet tror jeg. Jeg tror det handler mer om flaks/uflaks eller hvordan men behandler de enn merke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...