bakrull Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Fikk brev fra telenor/expert hvor det sto at sentralen jeg er tilknyttet, om kort tid vil bli oppgradert for å kunne levere ADSL. Hvor lang tid tror dere det vil ta ? Vil det følge en del andre levrandører med på lasset, slik at jeg slipper telenors nedlastingstak ? Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hvor lang tid det tar veit jeg ikke, men der Telenor leverer kan du som regel få Tiscali ( ), Tele2, Kvalito, BlueCom og jeg tror NextGentel også leverer på telenor sitt nett nå. Du skal m.a.o. kunne stå ganske fritt til å velge. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) 7år minst ngt briker Telenor sitt nett Endret 28. november 2003 av fenris1979 Lenke til kommentar
covah Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 NGT leverer primært på eget utstyr, men har i det siste begynt å leie av Telenor der de ikke selv har utstyr i sentralene. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Fikk brev fra telenor/expert hvor det sto at sentralen jeg er tilknyttet, om kort tid vil bli oppgradert for å kunne levere ADSL. Hvor lang tid tror dere det vil ta ? Vil det følge en del andre levrandører med på lasset, slik at jeg slipper telenors nedlastingstak ? Du får vel en dato hvis du sjekker her: https://metro.telenor.no/kapaks/kapaksweb Du kan nok f.eks forhåndsbestille Bluecom så sant sentralen ligger inne i planene hos TN. Lenke til kommentar
bakrull Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Utførte et nummersøk hos bluecom, og fikk beskjed om at jeg kunne få ADSL Betyr det at sentralen allerede er utbygd, eller at jeg kan forhånsbestille ? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Utførte et nummersøk hos bluecom, og fikk beskjed om at jeg kunne få ADSL Betyr det at sentralen allerede er utbygd, eller at jeg kan forhånsbestille ? Hva sier linken jeg la ut? Lenke til kommentar
bakrull Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Den sier: Resultat av validering: ADSL ikke tilgjengelig Så jeg må nok vente til de har oppgradert ja Edit: skriveleif Endret 28. november 2003 av bakrull Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Den sier: Resultat av validering: ADSL ikke tilgjengelig Ok, så det kom ikke opp noen dato alså? Hvis du vil så kan jeg sjekke det opp i kapaks og da får jeg datoen. Da må du sende meg nummeret ditt i PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå