jorg2 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Har lyst til å bytte den gammle grå "kassa" med noe nytt og ikke så skranglete.. Må ikke over stige 2000 kr totalt med en relativt kraftig psu (ikke under 350W).. Noen forslag? Gjerne noe litt "fresht" takk for alle svar på forhånd! Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Har lyst til å bytte den gammle grå "kassa" med noe nytt og ikke så skranglete.. Må ikke over stige 2000 kr totalt med en relativt kraftig psu (ikke under 350W).. Noen forslag?Gjerne noe litt "fresht" takk for alle svar på forhånd! det er VELDIG MYE og velge i da.... Men Lian Li er jo ordentlig Kvalitet: http://www.overklokking.no/casemods/lianli...rium/index.html Og en Fortron/source strøm forsyning, den kan du knapt høre! http://www.fsp-group.com.tw/english/02_pro...ctorname=ATX12V Får alt dette på Microplex.no Lenke til kommentar
jorg2 Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 hvilket lian li kabinett?? det er jo ganske mange forskjelige fra den produsenten da... Noen andre merker som er å anbefale? Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) hvilket lian li kabinett?? det er jo ganske mange forskjelige fra den produsenten da... Noen andre merker som er å anbefale? Uff, det er jo så altfor mange og velge i. vanskelig og si alle har jo sin smak. Men Skyhawk Psr4609 er fin Lian Li M/akvarium er tøff Thermaltake. Du finner en Haug bra og fine kabinetter på Microplex.no Sjekk ut den siden først du, så finner du sikkert som faller i smak hoss deg... Men du burde ungå de aller "billigeste" som regel er Dårlige, Rundt 6-700.-kr og oppover så får du så regel er Helt Flott Kabinett! Endret 28. november 2003 av AMD_XP3000+ Lenke til kommentar
jorg2 Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Jeg har sett på en test av Antec Plusview 1000AMG på overklokking.no men jeg lurte på om det var noen her som har gode/dårlige erfaringer fra dette kabinette? Og om strømforskyningene fra Antec er noe særlige? Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 gå på microplex.no under kabinetter og finn deg et Lian Li kabinett eller et Le Pont kabinett:) og etterpå går du på strømforsyninger og ser på Fortron Source og finner deg enten den 350w PSUen eller den 400W PSUen:) det er en av de beste PSUene som er på markedet og er meget stillegående:) Blir Meget BRA! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Lian li Yes yes lian li , very godt , very godt. Undt for the power to the pipple we have :Chieftec You say what?? Chieftec? Ja , chieftec lager faktisk meget gode strømforsyninger , er bare å spørre mange her på forumet , selv har jeg ikke tenkt å bytte den ut før den blir for liten , eller før den går dukken! Veldig gode verdier på den strømforsyninga. Og veldig bra pris! Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 anbefaler Lian Li for bra kvalitet og et NICE kabbis og fortron/source 350wat strømforsyning har den... den er nydelig og lager ikke en dritt lyd Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 forresten Jorg2. jeg har antec plusview fornøyd jeg.. stort og fint Lenke til kommentar
jorg2 Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 (endret) trym13: hvor stor psu har du? noe bra eller dårlig med den?? (sorry, over så det vist ) Endret 30. november 2003 av jorg2 Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Men Lian Li er jo ordentlig Kvalitet:http://www.overklokking.no/casemods/lianli...rium/index.html Ja men så er de overpriset til de grader også Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Lian li er ikke overpriset , tenk når et chieftec som ikke har like gode løsninger innvendig kommer i aliminium , da går prisen fort opp til 1200 kr , og det er uten thumbscrews og vifter, mens i lian li får du alu kabinett , thumbscrews , viftestyring, tøft utseende , uttagbart hovedkort brett og mye mer , for en forholdsvis lav penge , så sats på lian li! Btw : min 1000 post nøyaktig , hipp hurra Endret 30. november 2003 av DraZeN Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Bestilte nettopp dette jeg...Sjekk ut denne testen for mer informasjon...Det har fått veldig bra kritikk!!! Angående PSU så vil jeg bare si ifra at du ikke skal gjøre samme tabben som meg, og kjøpe Q-tec, for de bråker noe jævlig!!!(har gjort en liten 7-volt modd på begge viftene nå da) Mvh Tomzern Endret 30. november 2003 av Tomzern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå