Gå til innhold

Nytt kabinett og psu

Anbefalte innlegg

Har lyst til å bytte den gammle grå "kassa" med noe nytt og ikke så skranglete.. Må ikke over stige 2000 kr totalt med en relativt kraftig psu (ikke under 350W).. Noen forslag?

Gjerne noe litt "fresht" :)

takk for alle svar på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lyst til å bytte den gammle grå "kassa" med noe nytt og ikke så skranglete.. Må ikke over stige 2000 kr totalt med en relativt kraftig psu (ikke under 350W).. Noen forslag?

Gjerne noe litt "fresht" :)

takk for alle svar på forhånd!

det er VELDIG MYE og velge i da....

Men Lian Li er jo ordentlig Kvalitet:

http://www.overklokking.no/casemods/lianli...rium/index.html

Og en Fortron/source strøm forsyning, den kan du knapt høre!

http://www.fsp-group.com.tw/english/02_pro...ctorname=ATX12V

Får alt dette på Microplex.no

Lenke til kommentar
hvilket lian li kabinett?? det er jo ganske mange forskjelige fra den produsenten da... Noen andre merker som er å anbefale?

Uff, det er jo så altfor mange og velge i. vanskelig og si alle har jo sin smak.

Men Skyhawk Psr4609 er fin

Lian Li M/akvarium er tøff

Thermaltake.

Du finner en Haug bra og fine kabinetter på Microplex.no Sjekk ut den siden først du, så finner du sikkert som faller i smak hoss deg...

Men du burde ungå de aller "billigeste" som regel er Dårlige, Rundt 6-700.-kr og oppover så får du så regel er Helt Flott Kabinett! :)

Endret av AMD_XP3000+
Lenke til kommentar

Lian li

Yes yes lian li , very godt , very godt.

Undt for the power to the pipple we have :Chieftec

You say what?? Chieftec?

Ja , chieftec lager faktisk meget gode strømforsyninger , er bare å spørre mange her på forumet , selv har jeg ikke tenkt å bytte den ut før den blir for liten , eller før den går dukken! Veldig gode verdier på den strømforsyninga. Og veldig bra pris!

Lenke til kommentar

Lian li er ikke overpriset , tenk når et chieftec som ikke har like gode løsninger innvendig kommer i aliminium , da går prisen fort opp til 1200 kr , og det er uten thumbscrews og vifter, mens i lian li får du alu kabinett , thumbscrews , viftestyring, tøft utseende , uttagbart hovedkort brett og mye mer , for en forholdsvis lav penge , så sats på lian li!

Btw : min 1000 post nøyaktig , hipp hurra :p:thumbs:

Endret av DraZeN
Lenke til kommentar

Bestilte nettopp dette jeg...Sjekk ut denne testen for mer informasjon...Det har fått veldig bra kritikk!!! :D

Angående PSU så vil jeg bare si ifra at du ikke skal gjøre samme tabben som meg, og kjøpe Q-tec, for de bråker noe jævlig!!!(har gjort en liten 7-volt modd på begge viftene nå da) ;)

Mvh Tomzern :)

Endret av Tomzern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...