ilpostino Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 (endret) Jeg har per i dag en Sony Xperia Z1 nettbrett. Dette begynner å bli usigelig trengt etterhvert som det har blitt oppdatert med nye versjoner av Android. Jeg mistenker Sony har lagt inn årene mtp produksjon av nettbrett og jeg har begynt å se litt på andre merker. Litt synd i blandt da jeg har mye utstyr fra Sony hjemme. Jeg vil ha et nettbrett med 4G, 10" skjerm (eller større), så høy oppløsning som mulig, Android 6, WIFI (med høvelig ny standard), Bluetooth, god oppløsning og MHL (ikke et must men kjekt å ha). Den kommer til å bli brukt til å se filmer og serier (Netflix, HBO, Plex), surfing, e-post, noe videkonferanse og kanskje litt tekstredigering. Lenovo Yoga Tab 3 10" virker i og for seg grei. Noen anbefalinger? edit: Jeg kan gå opp til 4000-5000 kroner. Endret 27. oktober 2016 av ilpostino Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Flash den på nytt med pc før du løper og kjøper en erstatning. Noen ganger blir det som nytt. Lenke til kommentar
La Menthe Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Har Z3 Compact Tablet, og den kjører fortsatt fantastisk. Men så er den igjen 2 år gammel. Det er nok dessverre sant at det ikke eksisterer noe realistisk Android-alternativ enda. Prøvde selv en iPad Pro 9.7", og selv om fordelene ved nyere og bedre maskinvare var deilig, var operativsystemet så uutholdelig at jeg snart falt tilbake til Z3 Compact for generell bruk. Hvis du ikke orker å vente lenger, er de eneste realistiske eksemplene, maskinvaremessig, fra Huawei. Jeg tenker da i hovedsak på Mediapad M3, som er at av de få nye nettbrettene som fortsatt opprettholder den kjærkomne 16:10-formfaktoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå