mastro Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 hei. har nettopp begynt med 3d studio max og lurte på om noen vet om gode norske 3d forum og helst tutorials....fint om dere vet av noen engelske også PS! fant et forum via hw.no en gang men mistet adressen... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 www.storedyret.com knall! Lenke til kommentar
mastro Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 takker ...det var den jeg tenkte på Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 www.storedyret.com knall! Beste norske (eneste?) 3D forumet jeg er på. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 HW.no burde få opp 3D forum (imo) Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 HW.no burde få opp 3D forum (imo) nei. Der syns jeg virkelig storedyret bør få være kongen! Det er så sabla bra fra før at det er unødvendig å legge til en konkurrent der. Mye folk med god peiling der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå