Eirik Helland Urke / TU Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Frode Odegard i podcasten TU Talk.– Ingen virksomheter slipper unna disrupsjonen Lenke til kommentar
aanundo Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Ja, det er store omveltninger og muligheter. Jeg liker debatten på TU, men forstår at bladet må ha inntekter og at gratistjenester ikke alltid er det beste. Tenkte derfor at jeg skulle betale for papirutgaven som en form for takk, men bare ca 70% av papirutgavene dukket opp i postkassen. Gadd ikke å ringe for å få papirutgaven ettersendt, så det stoppet med dette ene året. Ser også at NRK1 og 2 er det beste TV-kanalene(etter mine interesser) og er derfor glad for TV-lisensen. Kanskje TV-lisens opplegget burde fornyes, slik at vi som betaler hadde en viss påvirkning? F. eks. at jeg kunne dele opp beløpet og betale til flere? Kanskje vi burde innføre mediastøtte etter mal av TV-lisensen, og TU kunne utvide med TV-sendiger, for å bli den foretrukne mediakanalen for oss teknisk interesserte? Kvalitet koster penger, det tror jeg de fleste forstår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå