oizann Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Bare lurer på om det er ett fett om jeg bruker krysset kabel eller ikke.Jeg kobler har flyttet ene pcen her lenger vekk og da rekker ikke kabelen bort,så da lurer jeg på om jeg kna bruke krysset kabel isteden,ettersom jeg har en krysset kabel som er lang nok,de kobles sammen via en bredbåndsrouter... Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Tror ikke dette vil fungerer, er da ikke helt sikker. Hadde det vært en switch så hadde det nok funka, men tviler på at routeren har switch funksjon. Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Kjappeste måten er å prøve! Funker det (ikke) så har du svaret! Noen nettverkskort har innebygget 'auto-krysse' funksjonalitet... timtowtdi Lenke til kommentar
oizann Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 d-link 604 router Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 jeg bruker krysset kabel til routeren, funker fett det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå