akelbo Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Mannen bak Far Cry- og BloodRayne-filmene mener han ikke tjener nok penger.Uwe Boll gir seg som regissør Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Uwe Boll er genial, trist nyhet dette her 2 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Uh... Javel. Dette er vel strengt tatt gode nyheter for dem som liker film. Mannen er det verste ditt favoritt spill kan komme ut for. 5 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Alone in the dark 1 hadde jo vært genial og filmatisere. I steden velger han og basere filmen løst på nr4. Sier litt om hvor god peil den mannen har. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Bra. Mannen lager søppel og fikk kun finansiert filmene sine via et smutthull i tysk lov. Good riddance. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 (endret) De tre kommentarene over viser hvor misforstått han og filmene hans er. Hvis man skal være glad for at folk som lager søppel gir seg så er ikke Uwe først på listen hvertfall. Edit; Kommer vel til å komme en del kommentarer om min dårlige smak nå Endret 27. oktober 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Denne dagen blir jo bare bedre og bedre Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 De tre kommentarene over viser hvor misforstått han og filmene hans er. Hvis man skal være glad for at folk som lager søppel gir seg så er ikke Uwe først på listen hvertfall. Edit; Kommer vel til å komme en del kommentarer om min dårlige smak nå Tja. Filmene hans ER søppel (Er det de aller aller aller fleste mener) og han har bare funnet en sleip måte å tjene penger på. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 [...] Tja. Filmene hans ER søppel (Er det de aller aller aller fleste mener) og han har bare funnet en sleip måte å tjene penger på. Han har nok ikke funnet på den måten å tjene penger på selv Det er mange som har tjent penger på den måten leeenge før han. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Bra! Sparer jeg penger. Slipper å betale noen nasty folk for å drepe han. Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 [...]Tja. Filmene hans ER søppel (Er det de aller aller aller fleste mener) og han har bare funnet en sleip måte å tjene penger på. Han har nok ikke funnet på den måten å tjene penger på selv Det er mange som har tjent penger på den måten leeenge før han. hvilken måte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Endelig en gladnyhet. Trodde han ikke ville gi seg før han hadde ødelagt hver eneste populære spillserie som finnes Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Mannen er jo muligens en moderne Edward D Wood. Selfølgelig er alt mannen har tatt i møkk, men noe av det er jo genial møkk. Av typen det er så dårlig at det er gøy. Har følelsen av at filmene til mr Boll kommer til å bli husket lenge nettopp på grunn av det. 1 Lenke til kommentar
HanFyrenVetDu Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Dette har jeg seriøst ventet på i hvertfall 10 år. YES!! Dessverre er skaden allerede skjedd... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Jeg kan relatere til de som melder en viss sorgreaksjon på bakgrunn av dette. Javisst kan man si at ut fra mange kriterier er mye av det han laget søppel i diverse former, men jeg har latt meg underholde av dette i mange år. Postal var en flott liten film for eksempel. Men det der DVD-argumentet hans bør nyanseres. Det har ALDRI vært lett å få tak i greiene hans; tro du meg, jeg har prøvd å få fatt i en del av filmene på Blu-Ray. Mannen i seg selv er jo også en skrue. Jeg mener, invitere folk som har gitt dårlige tilbakemeldinger på filmene dine til en boksekamp er en kombinasjon av barnslig og tegneserieskurkaktig... 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Kom i skade for å kjøpe BloodRayne. Gud bedre for en film. Etterpå kjøpe jeg Far Cry på tankeløs impuls fordi spillet var bra, men denne var det jammen meg også Boll som stod bak. Får en til å lengte etter filmer som Plan 9 from outer space og Battlefield Earth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå