helenedwards Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 (endret) lyric finder, we dont talk anymore lyrics, heathens lyrics Noen andre som har sett den etter den kom ut på NRK nett TV? har sett 2 episoder til nå, men tror ikke jeg gidder mer enn det. Synes ikke det var særlig morsomt Litt anstrengt med humoren, føler de prøver for hardt å være morsomme, men det går liksom ikke. Men alle er jo forskjellige:) Men gøy for en haugesunder som meg, at det er spilt inn på avaldsnes på Karmøy hva synes dere andre hvis dere har sett den? Endret 1. januar 2017 av helenedwards Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Enig med deg. Så de to første episodene og tror det holder for meg. Er så mye annet bra jeg heller vil se når jeg først skal følge med på en serie Lenke til kommentar
bas Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 (endret) Uenig med begge to Største lyspunktet siden Uti Vår Hage i et ellers nitrist norsk humorlandskap. Men smaken er forskjellig, og jeg elsker litt sånn småklein absurd humor. Håper på en ny sesong hvor de tar den enda litt mer ut Endret 28. oktober 2016 av bas Lenke til kommentar
bird and cloud Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Jeg forstår hva du mener med at de noen ganger prøver for hardt å være morsomme, men jeg syns likevel at det tok seg opp - spesielt i de to siste episodene. Jeg syns egentlig det var en bra serie til å være norsk. Lyden var til og med så tydelig at man ikke trengte å ha undertekster. Ellers lett underholdning, og med kun 6 episoder på snaue 30 minutter så ble det ikke en altfor stor forpliktelse. Lenke til kommentar
Kevner Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Største positive overraskelsen i 2016. Sjukt bra blanding mellom drama og humor. Terningkast 6 . Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 At de prøver for hardt er med vilje slik jeg ser det. Teithet uten grenser. Gammeldags Monty Python humor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå