alkazelters Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Jeg har mistet lommeboken min. Sansynligvis et eller annet sted i hybelen min. Noen som veit om det finnes noen form for Bankortdetektor eller liknende som jeg kan bruke for å finne den igjen? Eventuelt andre forslag? (veit dette er et teit og dumt innlegg...) Endret 28. november 2003 av alkazelters Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Veit ikke om noe slik. Men du MÅ huske på å sperre BANK-KORTENE dine med EN gang!! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 KRedittkort er enda viktigere å få sperret! Da kan de bruke mer enn du har også! Mye mer! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Sperr kredittkortet ditt... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Ta en skikkelig oppryddning Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg fant den jeg. Du heter Magnus, right? Kjøpte ny bil fra kortet ditt.. Ble trukket over med en del, men du hadde nok lovlig minus kreditt. Håper det ikke gjør noe? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg ble utsatt for lommetyver, AMEX kortet hadde da kjøpt ganske mange "kontant-telefoner", da ikke av det billige slaget... 12 720 kroner ble brukt... Heldigvis visste ikke tyven at det var fri kreditt!! Men erfaringen er jo at de fleste tyver ikke regner med å treffe en femtenåring med AMEX kort da! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Vær så snill, skryt av at du er 15 og har AMEX... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Ja vel, skal jeg skryte over at pappa en gang klippet det i stykker fordi jeg hadde bestilt en del ting? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Nei, du skal ta hintet. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hehe, dere to asså... Uansett, mister lommeboken min hele tiden, men alltid noen snille sjeler som ringer meg hjem og peser i røret at de har funnet den. Mistet den en gang i godteridisken på Narvesen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Men det er fordi du er jente, og finneren håper på "tjenester" i gjengjeld. Når de leser på ID-kortet at det er en gutt som eier pengeboka driter de i å ringe. (trenger jeg å si jeg kødder?) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Men det er fordi du er jente, og finneren håper på "tjenester" i gjengjeld.Når de leser på ID-kortet at det er en gutt som eier pengeboka driter de i å ringe. (trenger jeg å si jeg kødder?) Tror samtlige skjønte det, ja Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Ja vel, skal jeg skryte over at pappa en gang klippet det i stykker fordi jeg hadde bestilt en del ting? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Ja vel, skal jeg skryte over at pappa en gang klippet det i stykker fordi jeg hadde bestilt en del ting? NJA. Det vil vel bare være lame. DU har en psycho far (og ikke den eneste) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hehehe, får det meste jeg har lyst på da! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 "Wææææw, du er kul, kan jeg være vennen din?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå