Fotoskrulla Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Høst på bakkenivå Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Jeg har skrevet en kommentar på mobilen, men den forsvant da jeg ikke traff "post" ordentlig. Litt farlig å kommentere fra mobil da en går glipp av detaljer og muligens blir holdt for dummere enn det man er :-) Nok om det nå er jeg kommet meg bak en lånt PC. Flott høstblad i fokus, riktig plassert i flata med passende dof. Lavt kamerastandpunkt gir det lille ekstra. Akkurat det samme som forsvant :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Så er høst tiden i gang snart er alt vel hvidt hos dig med tid til at stå på ski :-) dejligt billede her 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2016 Jeg har skrevet en kommentar på mobilen, men den forsvant da jeg ikke traff "post" ordentlig. Litt farlig å kommentere fra mobil da en går glipp av detaljer og muligens blir holdt for dummere enn det man er :-) Nok om det nå er jeg kommet meg bak en lånt PC. Flott høstblad i fokus, riktig plassert i flata med passende dof. Lavt kamerastandpunkt gir det lille ekstra. Akkurat det samme som forsvant :-) Mvh Gunnar Det er fryktelig irriterende når en har skrevet en lang kommentar og så forsvinner den. Det har jeg også opplevd noen ganger. Du får ønske deg en Pad til jul, det er genialt å ha med seg på reise...eller i sofaen. Der er det enkelt å blåse opp bildene og studere detaljer også Takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Nydelig høstbilde, Helene! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Kanskje litt vel hard og markant overgang mot det utbrent hvite som med fordel kanskje heller kunne vært klonet igjen så det hadde blitt en ensartet bakgrunn. Ellers absolutt et likandes høstbilde. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Nydelige høstfarger 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Høstløv faller til bakken, avslutter med vakre farger før de visner hen. Fin dokumentasjon på nettopp dette i din versjon. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2016 Så er høst tiden i gang snart er alt vel hvidt hos dig med tid til at stå på ski :-) dejligt billede her Hei Suss! Vi har hatt en fantastisk fin høst med flotte farger, sol og fint vær. Men nå er det slutt, nå regner og blåser det skikkelig her. Tror ikke vinteren kommer riktig enda, men who knows? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2016 Nydelig høstbilde, Helene! Mvh Fredrik Takker Fredrik! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2016 Kanskje litt vel hard og markant overgang mot det utbrent hvite som med fordel kanskje heller kunne vært klonet igjen så det hadde blitt en ensartet bakgrunn. Ellers absolutt et likandes høstbilde. Roar Hei Roar! Jeg gjorde et forsøk med å klone igjen det hvite, men jeg syntes ikke det ble noe bra, så bildet blir som det er. Takk for tips og kommentar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2016 Nydelige høstfarger Ja, fargene i høst har vært fantastiske! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2016 Høstløv faller til bakken, avslutter med vakre farger før de visner hen. Fin dokumentasjon på nettopp dette i din versjon. Mvh Ragnar Ja slik er det Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Nydelig nærbilde av høstblader , det er jo fristende å klone bort det hvite men da blir det for trangt i overkant av bladet . så jeg ville beholdt det som det er. Jeg liker det . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2016 Nydelig nærbilde av høstblader , det er jo fristende å klone bort det hvite men da blir det for trangt i overkant av bladet . så jeg ville beholdt det som det er. Jeg liker det . Mvh Alec Ja, jeg prøvde å tette igjen, men da forsvant nesten hovedmotivet synes jeg og det ble ikke noe særlig. Bedre som det er. Takk for fin tilbakemelding ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg