Redaksjonen. Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Det var bare tilfeldig at Espen meldte dem på. Nå utvikler de systemer som brukes for å utforske rommet Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Det var bare tilfeldig at jeg åpnet digi. Når jeg så click-bait overskriften lukket jeg nettleseren. 4 Lenke til kommentar
_Nils_ Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Det var bare tilfeldig at jeg åpnet digi. Når jeg så click-bait overskriften lukket jeg nettleseren. Og for oss andre, var det interessant å lese artikkelen. 2 Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Veldig morsomt. Tror det er mange store bedrifter der ute som er desperat etter å få erstattet så vel overdimensjonerte excel regimer som dinosaurware fra the usual enterprise suspects. Det er veldig mye gammel IT moro som rett og slett ikke er bærekraftig å forvalte lengre på grunn av for mye akkumulert teknisk gjeld. Da blir det muligheter for nykomlinger. Btw hallo Terje! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Det var bare tilfeldig at jeg åpnet digi. Når jeg så click-bait overskriften lukket jeg nettleseren. Og åpnet den igjen for å skrive at du lukket den Lenke til kommentar
Zork Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Det var bare tilfeldig at jeg åpnet digi. Når jeg så click-bait overskriften lukket jeg nettleseren. Og for oss andre, var det interessant å lese artikkelen. Tipper den hadde vert like interessant om den hadde blitt presentert uten en clickbait-tittel. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå