Gunnar Fagerli Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Venter Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Artig speiling , jeg ser taxi'en som venter , men kunden hos det som ser ut til å være hos frisøren får jeg ikke øye på . Hvis taxameteret går blir det fort en dyr klipp . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Hvis du hadde tatt et litt tettere utsnitt, så ville nok Alec oppdaget personen som venter.. Jeg føler at bildet ikke trenger venstredelen som er utafor vinduet. Men bevares, det ble et stilig bilde som inviterer til litt studering Sv/hv var fint her. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2016 Takk til dere begge. Her er det tolkingen jeg er ute etter. Bildet er allerede kraftig beskjært. Fargeversjonen så elendig ut.? Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2016 Jeg regner ikke med flere kommentarer da en må være lokalkjent for å se alt her. Oslo - snikene :-) engasjerer seg ikke i slike bilder. Jeg kom til å tenke på et dikt som moret meg i yngre dager av Harald Sverdrup med tittelen "Øvelser i hjemlig diskriminering". Blant speil og speiling ser man Oslo kretsfengsel. Fangene venter både på besøk og løslatelse. Legger ved et bilde som viser frisørsalongen i et annet perspektiv. Takk igjen til Alec og Helene - dere får godkjent da dere ikke har adresse Oslo. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg