|SeVen| Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Tenk om han plutselig vant i lotto, |Seven|: 9600Pro kortet til 1349,- Du skriver at dette har video inn, stemmer virkelig det? Trodde det var VIVO-kortet!? men fullt mulig jeg tar feil... Passiv kjøling er et stort pluss (er lei viftestøy...) Tror ikke det kortet har VIVO, men jeg VET det har TV-ut. Er komplett som har linket feil på siden sin tror jeg. Men ser at VIVO modellen av 9600pro koster 1542 kr så, vil du ha VIVO så kjøp deg det til 1542 kr. Ytelsen er den samme Lenke til kommentar
R@MB@stix Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 har geforce ti 4800 og den e jo knall ikke sant folkens ? trenger egentlig ikke mye bedre enn d ..kan drive alle nyeste spillene på fullt ...men har også P4 2,8ghz....men men ,,,det e bra ... Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 har geforce ti 4800 og den e jo knall ikke sant folkens ? trenger egentlig ikke mye bedre enn d ..kan drive alle nyeste spillene på fullt ...men har også P4 2,8ghz....men men ,,,det e bra ... Den var morsom gitt Kortet ditt hakke sjangs i dx9 spill Lenke til kommentar
norrick Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Min anbefaling blir igjen et PowerColor Radeon 9800SE 128MB DDR som koster kr. 1690,- Dette kortet er kjappere enn 9600 kortene på de fleste områder og ligger i samme prisklasse. Har du dårlig økonomi så kan dette være et virkelig godt valg pga. 1/2-parten av disse kortene kan modifiseres med en driver eller patch slik at de blir et fullverdig 9800PRO kort... Trenger vel ikke å nevne at 9800Pro er et av de beste og raskeste kortene på markedet pr. idag. Søk litt på "softmodding" her på forumet så finner du mye om temaet. Lenke til kommentar
ikjell Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Og et vanlig 9800 kort er raskere enn 9600Pro kort? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Og et vanlig 9800 kort er raskere enn 9600Pro kort? utvilsomt ja Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Radeon 9800SE har jo bare 4 pipelines....det skal litt mye "modding og klokking" til for at det skal fungere. Er allerede en tråd oppe om en som har klart å ødelegge kortet sitt (9800SE) ved bruk av softmodding.....og jeg mener å ha hørt at Radeon 9600 pro er raskere enn en 9800SE. Etter min mening fortjerner ikke 9800SE 9800 navnet der det er en stod degradering i 9800 familien Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 .... Er allerede en tråd oppe om en som har klart å ødelegge kortet sitt (9800SE) ved bruk av softmodding..... Tror ikke det er mulig å ødelegge noe ved bruk av softmodding. Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Radeon 9600Pro 128MB til ~1400,- er et mest for pengene kort i dag etter min mening. Jepp, sapphire radeon 9600pro 1400kr. Du kommer ikke til å angre Det har også passiv kjøling, altså den har ikke vifte, så det er helt stille Det gjelder vel kun ultimate edition som koster 1728,- (komplett)? Nei, gjelder også et vanlig sapphire radeon 9600pro Er redd du tar feil der. Sapphire Radeon 9600 Pro har vifte med mindre du kjøper Ultimate Edition som har heatpipe løsning fra Zalman. Radeon 9600 (Non Pro mao) har passiv kjøling med vanlig heatsink. At Sapphire Radeon 9600 Pro Fireblade E er bare tull å kjøper er også vel.. tull det gir deg økt ytelse enn et vanlig Radeon 9600 Pro. Et annet kort du burde ta en titt på er PowerColor Radeon 9600 Pro Bravo edition - du får det hos Komplett f.eks for 1637: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Om du vil bruke et par hundre kroner ekstra er jo en annen sak. Det som definitivt gir mest for pengen er som sagt tidligere: Sapphire Radeon 9600 Pro i Lite-Retail versjon til 1349. Og som sagt denne har vifte - bare så du ikke blir overrasket der. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 And the winner is... Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Nei, gjelder også et vanlig sapphire radeon 9600pro Er redd du tar feil der. Sapphire Radeon 9600 Pro har vifte med mindre du kjøper Ultimate Edition som har heatpipe løsning fra Zalman. Radeon 9600 (Non Pro mao) har passiv kjøling med vanlig heatsink. At Sapphire Radeon 9600 Pro Fireblade E er bare tull å kjøper er også vel.. tull det gir deg økt ytelse enn et vanlig Radeon 9600 Pro. Et annet kort du burde ta en titt på er PowerColor Radeon 9600 Pro Bravo edition - du får det hos Komplett f.eks for 1637: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Om du vil bruke et par hundre kroner ekstra er jo en annen sak. Det som definitivt gir mest for pengen er som sagt tidligere: Sapphire Radeon 9600 Pro i Lite-Retail versjon til 1349. Og som sagt denne har vifte - bare så du ikke blir overrasket der. Har du erfart dette ? Jeg hadde et 9600pro som ikke var ultimate versj. og det var vifte løst. Diger heatpipe på begge sider, med en"gull" stang i mellom. Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Sappihire Radeon 9600XT 128mb 1698kr på Flexi-data Skal kjøpe det selv snart! Det skal du ikke...... Du har nevnt i alle dine tidliger poster at du skal ha 256MB versjonen av det kortet. Nå må du F*** meg bestemme deg. Kan ikke fordra perosoner endrer meninger hele tiden. Ser helst at du roer ned oppførselen din fremover. Gir deg herved en advarsel. Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Nei, gjelder også et vanlig sapphire radeon 9600pro Er redd du tar feil der. Sapphire Radeon 9600 Pro har vifte med mindre du kjøper Ultimate Edition som har heatpipe løsning fra Zalman. Radeon 9600 (Non Pro mao) har passiv kjøling med vanlig heatsink. At Sapphire Radeon 9600 Pro Fireblade E er bare tull å kjøper er også vel.. tull det gir deg økt ytelse enn et vanlig Radeon 9600 Pro. Et annet kort du burde ta en titt på er PowerColor Radeon 9600 Pro Bravo edition - du får det hos Komplett f.eks for 1637: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Om du vil bruke et par hundre kroner ekstra er jo en annen sak. Det som definitivt gir mest for pengen er som sagt tidligere: Sapphire Radeon 9600 Pro i Lite-Retail versjon til 1349. Og som sagt denne har vifte - bare så du ikke blir overrasket der. Har du erfart dette ? Jeg hadde et 9600pro som ikke var ultimate versj. og det var vifte løst. Diger heatpipe på begge sider, med en"gull" stang i mellom. Lucky you du har med andre ord fått et Ultimate kort! Men det skal være et sånt klistremerke på eska når du kjøper Ultimate Edition. Et Sapphire-kort med heatpipe er rett og slett definert som et Ultimate Edition kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå