Olassi Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hei! Jeg har noen spm. angåendee-700! -Hvor mange mld. kan man lagre i innboksen? Jeg har en t-100 og der kan man bare lagre 10 mld, alt for lite spør du meg. -Følger det med noen kabel sånn at man kan koble mobilen opp mot pc`en? -Hvordan er batteriet? På min t-100 er batteriet så som så? -Er menyene oppbygd som på t-100? Håper noen kan svare meg på dette Lenke til kommentar
g0b Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 fikk min i dag faktisk.. har ikke fått brukt den noe særlig men jeg vet at det kan lagres 200 meldinger, det følger ikke med datakabel dessverre og tror ikke det er samme menyoppsett, jeg liker menyen på min hvertfall Så var det batteriet da, er vel ikke det batteriet som holder ut aller lengst, siden det er to fargeskjermer osv, men det duger tror jeg da Lenke til kommentar
geokri Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 batteriet er jeg fornøyd med, varer faktisk like lenge som batteriet på t610, ca 3 dager med ganske mye bruk. Har enda ikke slettet meld fra innboksen min, har 41stk til nå der menyene er greie de, men sliter litt med å skrive meld i forhold til t610en, men den er mye kjappere enn t610en en knalltelefon, og viktigst av alt, alle kommenterer den når de ser den:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå