steinjarle Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Vi har fått tafse på Microsofts nye alt-i-ett.SNIKTITT: Fysøren, for en lekker maskin! Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 For noe overpriset mannskit og ingen seriøse bruker et slikt tastatur. 1 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 (endret) Det er jo en del å utsette på maskinvaren når det verken er USB Type-C, og forrige generasjons grafikk. Forstår i og for seg at de ikke får på plass Kaby Lake, når de sterke variantene av denne serien, ikke er lansert enda.Likevel er det mest kritikkverdige her, prisen. Den er mer enn i overkant høy for laveste konfigurasjon. Samtidig ser en jo hvor høyt i pris noen av de proffe skjermene ligger på, så blir artig å se om disse kan sammenligne.Det mest prisverdige er designet. Der har teamet gjort en helt formidabel jobb. Ser langt bedre ut enn iMac, både utseendemessig og funksjonelt. Elsker uansett trenden med at Microsoft ønsker å innovere. Surface Book, Hololens, 3D Paint, Surface Studio. Langt mer spennende enn hva som foregår hos naboene for tiden. Endret 26. oktober 2016 av Agentspoon 9 Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 For noe overpriset mannskit og ingen seriøse bruker et slikt tastatur. Lurt å si smarten. Denne er akkurat hva professionelle brukere vil ha. 9 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Microsoft lansering... Men: https://gyazo.com/5f677e570132620e7a2054f8fb4b4a0b Sier alt om Surface. 2 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Microsoft lansering... Men: https://gyazo.com/5f677e570132620e7a2054f8fb4b4a0b Sier alt om Surface. Sier vel mer om enkelte brukergrupper, eksempelvis journalister... 7 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Det er jo en del å utsette på maskinvaren når det verken er USB Type-C, og forrige generasjons grafikk. Forstår i og for seg at de ikke får på plass Kaby Lake, når de sterke variantene av denne serien, ikke er lansert enda. Likevel er det mest kritikkverdige her, prisen. Den er mer enn i overkant høy for laveste konfigurasjon. Samtidig ser en jo hvor høyt i pris noen av de proffe skjermene ligger på, så blir artig å se om disse kan sammenligne. Det mest prisverdige er designet. Der har teamet gjort en helt formidabel jobb. Ser langt bedre ut enn iMac, både utseendemessig og funksjonelt. Elsker uansett trenden med at Microsoft ønsker å innovere. Surface Book, Hololens, 3D Paint, Surface Studio. Langt mer spennende enn hva som foregår hos naboene for tiden. USB C kommer nok, men overgangen er flytende jevnt over industrien. Innen neste generasjon slippes vil det aller meste av utstyr man vil koble til fremdeles være USB-A uansett. Så jeg tror ikke dette vil bli noen showstopper for denne, men det er klart at det med fordel kunne vært USB-C om man ser litt på sikt. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 For noe overpriset mannskit og ingen seriøse bruker et slikt tastatur. Jeg er seriøs og jeg vil ha et slikt tastatur. 1 Lenke til kommentar
dbass Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Jeg jobber med programmering og support, og kunne aldri verden ønsket meg et sånt tastatur. Jeg kan umulig se for meg noen som bruker mye tid foran skjermen vil ha et tastatur som er paddeflatt. Det er grusomt nok å jobbe på laptop, men når man virkelig designer et desktop-tastatur med egenskapene til et laptop-tastatur, da er det noe oppriktig galt hvis tanken er brukervennlighet, og ikke design. 3 Lenke til kommentar
Odd Solberg Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Dette var ekstremt Apple av Microsoft. Jeg liker det jeg ser. Godt med litt konkurranse i samme segment. Lenke til kommentar
simolo Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Skal man huske på dette produktet ikke er myntet på forbrukermarkedet med heller bedriftsmarkedet. Og jeg tror de liker det de ser. Stå på Microsoft! 3 Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Har holdt meg til macOS, kombinert med diverse linux distroer siden 2010. Og det her er første gang siden jeg 'forlot' Microsoft at de har lansert noe som virkelig får meg til å tenke på å gå tilbake. Lenke til kommentar
thelomen Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Snakk for deg selv, jeg programmerer og skriver hele dagen, og elsker logitech k280e som er flatt. Har mekaniske tastatur hjemme men... Liker nok egentlig k280e bedre. (https://www.komplett.no/product/793939/datautstyr/mustastatur/tastatur/logitech-k280e-tastatur#reviews) 3 Lenke til kommentar
dizx Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Jeg jobber med programmering og support, og kunne aldri verden ønsket meg et sånt tastatur. Jeg kan umulig se for meg noen som bruker mye tid foran skjermen vil ha et tastatur som er paddeflatt. Det er grusomt nok å jobbe på laptop, men når man virkelig designer et desktop-tastatur med egenskapene til et laptop-tastatur, da er det noe oppriktig galt hvis tanken er brukervennlighet, og ikke design. Brukerl vel minst 12 timer foran skjermen, som utvikler, og vil ha de paddeflatt. 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 "programmering og support", dvs du taster et par linjer i hva, powershell? 1 Lenke til kommentar
Glenfarclas Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 24000 kr og ingen USB-C? 2 Lenke til kommentar
- C64 - Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Ser like handikapet ut som en Imac. Samme begrensinger. Skjerm og datamaskin bør være separat. 1 Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Usikker på mitt eget bruksområde, men denne har jeg veldig lyst på Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Den nærmeste konkurrenten er vell Wacom Cintiq 2 som koster 27000.- bare for skjermen og det er vell den kundegruppen de er etter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå