Gå til innhold

Ting å blande i kaffen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jo prøve å gi det en sjanse en gang, smaks-overraskelser skjer jo

Spesielt Baileys er snop sammen med kaffe :)

Alkohol som smaker kaffe, med mer kaffe,....helt sikker på at det funker for noen som egentlig ikke liker kaffesmak? :p

Baileys smaker ikke mye kaffe, mer sjokolade synes jeg. 

Jeg liker dog kaffen best svart. Kjøper stort sett alltid kaffebønner og kverner selv. Utrolig mye gode smaker å finne, og så lukter det jo fantastisk :)

Lenke til kommentar

Kan jo prøve å gi det en sjanse en gang, smaks-overraskelser skjer jo

Spesielt Baileys er snop sammen med kaffe :)

Alkohol som smaker kaffe, med mer kaffe,....helt sikker på at det funker for noen som egentlig ikke liker kaffesmak? :p

Baileys smaker ikke mye kaffe, mer sjokolade synes jeg. 

Jeg liker dog kaffen best svart. Kjøper stort sett alltid kaffebønner og kverner selv. Utrolig mye gode smaker å finne, og så lukter det jo fantastisk :)

Trodde på det at baileys smakte sjokolade helt til jeg smakte det selv, og ble rimelig skuffet over den "sjokoladesmaken". Men kaffelukten er jeg enig i, den er god

Prøvd med melk, fløte, oboy og sukker nå, og det er overkommelig. Så kanskje jeg burde holde meg til brus, haha

Lenke til kommentar

oboy er feil type da den egentlig skal løses i melk..

Bruker selv f.eks Toro sjokodrikk i løsvekt i nesten alt jeg drikker av kaffe og noen ganger "Baileys" på toppen av det igjen

Synes faktisk at pulverkaffe + baileys er best, men så drikker jeg lite av begge deler så det er sjeldent jeg har det i hus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...