passionforrelaxing Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Noen som vet om noe kult å blande i kaffen? Eneste jeg kommer på er melk, men skulle gjerne visst om noen flere alternativer også. Trengs når man må holde seg litt våken, og ikke orker energidrikker Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Kremfløte i kaffen er fantastisk sunt og godt. Du kan og prøve usaltet smør, det smaker suverent. Vet om mange som liker kokosolje i kaffen, men det syns jeg personlig ikke er den beste kombinasjonen, selv om det er veldig sunt. Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2016 Fløte hørtes ikke særlig feil ut nei, det skal jeg prøve. Vet du om noe som kan funke for å endre smaken eller noe, om sjokoladepulver funker eller noe? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 cognac eller baileys Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2016 tja, om man hadde likt en av de to så hadde det sikkert funka fett Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Nå gir det jo en helt annen smak blandet i kaffe Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2016 Kan jo prøve å gi det en sjanse en gang, smaks-overraskelser skjer jo Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Prøv brunost og se hva som skjer Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Kan jo prøve å gi det en sjanse en gang, smaks-overraskelser skjer jo Spesielt Baileys er snop sammen med kaffe Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2016 Kan jo prøve å gi det en sjanse en gang, smaks-overraskelser skjer jo Spesielt Baileys er snop sammen med kaffe Alkohol som smaker kaffe, med mer kaffe,....helt sikker på at det funker for noen som egentlig ikke liker kaffesmak? Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2016 Prøv brunost og se hva som skjer tenkte på nøkkelost og, tilfelle det var the key liksom Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Kan jo prøve å gi det en sjanse en gang, smaks-overraskelser skjer jo Spesielt Baileys er snop sammen med kaffe Alkohol som smaker kaffe, med mer kaffe,....helt sikker på at det funker for noen som egentlig ikke liker kaffesmak? Baileys smaker ikke mye kaffe, mer sjokolade synes jeg. Jeg liker dog kaffen best svart. Kjøper stort sett alltid kaffebønner og kverner selv. Utrolig mye gode smaker å finne, og så lukter det jo fantastisk Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2016 Kan jo prøve å gi det en sjanse en gang, smaks-overraskelser skjer jo Spesielt Baileys er snop sammen med kaffe Alkohol som smaker kaffe, med mer kaffe,....helt sikker på at det funker for noen som egentlig ikke liker kaffesmak? Baileys smaker ikke mye kaffe, mer sjokolade synes jeg. Jeg liker dog kaffen best svart. Kjøper stort sett alltid kaffebønner og kverner selv. Utrolig mye gode smaker å finne, og så lukter det jo fantastisk Trodde på det at baileys smakte sjokolade helt til jeg smakte det selv, og ble rimelig skuffet over den "sjokoladesmaken". Men kaffelukten er jeg enig i, den er god Prøvd med melk, fløte, oboy og sukker nå, og det er overkommelig. Så kanskje jeg burde holde meg til brus, haha Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 cognac eller baileys Eller Shannon's, som er billigere og bedre en Bailey's. Omnom! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Sjekk ut Bulletproof Kaffe Lenke til kommentar
geir_hh Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Du kan jo prøve med vanilje-is,det synes jeg er godt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Om du ikkje har prøvd det, så smakar det faktisk godt med ferske bønner. Du kan i tillegg prøve få forskjellige land og typar for forskjellige smaker. Det er mykje spanande om ein ser litt lengre enn Friele. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 oboy er feil type da den egentlig skal løses i melk.. Bruker selv f.eks Toro sjokodrikk i løsvekt i nesten alt jeg drikker av kaffe og noen ganger "Baileys" på toppen av det igjen Synes faktisk at pulverkaffe + baileys er best, men så drikker jeg lite av begge deler så det er sjeldent jeg har det i hus Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 2. november 2016 Forfatter Del Skrevet 2. november 2016 (endret) vaniljeis, og toro sjokkodrikke kommer jeg nok til og prøve, takker Endret 2. november 2016 av passionforrelaxing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå