Gå til innhold

Glem hurtiglading. Nå kommer ultra-hurtigladerne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal de ha bort alle fossilbilene så må de klare MYE bedre enn 30 mil på 20 minutter.

Det er din mening, andre er helt uenig. Jeg har ingen tall på det, men jeg er ganske sikker på at sistnevnte er i overvekt. Men det er jo kun min oppfatning. 

I tillegg finnes det andre alternativer som ikke går på fossilt brennstoff som kan være mer passende for den andelen som ikke finner det akseptabelt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skal de ha bort alle fossilbilene så må de klare MYE bedre enn 30 mil på 20 minutter.

Selv om man fikk 1000 mil på 1 minutt ville det vært folk som foretrekker fossilbiler på grunn av grom lyd, "gode" vibrasjoner, eller fordi de liker utseendet på en spesiell modell eller andre årsaker. Skal alle fossilbiler bort fra veiene må man forby det. Men det er svært vanskelig å få gjennom enn så lenge det finnes få modeller å velge mellom og det er mange typer behov de ikke dekker særlig godt. Et forbud vil sikkert komme en gang, men ikke frykt for at det er nærliggende.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når du har kjørt 30 mil, så trenger du en pause, uansett,

Hvem har sagt at jeg skal kjøre 30 mil i strekk?

Jeg har kjørt 95-100 mil i et strek, er tungt som f, men kunne aldri ha klart den turen i en elbil med dagens elbiler. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når du har kjørt 30 mil, så trenger du en pause, uansett,

Hvem har sagt at jeg skal kjøre 30 mil i strekk?

Dersom du ikke skal kjøre 30 mil i strekk, hva er problemet ditt med å måtte lade etter 30 mil, eller før da??

• Liker 3
Lenke til kommentar

Gjør det ikke mange ganger og er derfor så synd at jeg må ha en egen bil bare for dette.

Snakker om å gå baklengs inn i fremtiden med kortere rekkevidde og lengere tid for fylling av tanken vist 20-30 minutter ladetid er det som må til også i fremtiden.

Man trenger ikke egen bil, man må bare skifte måten en gjør det på. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...